Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Βίωσε το ρατσισμό γιατί είναι Ελληνίδα...

Ρατσιστική αντιμετώπιση εναντίον Ελληνίδας από την αεροπορική εταιρία Aer Lingus που την ανάγκασαν να κάνει τεστ γλωσσομάθειας για να την αφήσουν να ταξιδέψει.

Πρώτο θέμα έχει γίνει στον Ιρλανδικό Τύπο η περίπτωση της Ελληνίδας, κυρίας Χρύσας Ντισλή, η οποία υποχρεώθηκε από υπεργολάβο των αερογραμμών Aer Lingus να υποβληθεί σε τεστ γλωσσομάθειας στο check in του αεροδρομίου της Βαρκελώνης, συμπληρώνοντας ένα ακατονόητο και παράνομο ερωτηματολόγιο στα Αγγλικά και τα Ελληνικά, προκειμένου να την αφήσουν να επιστρέψει στην Ιρλανδία.

Όπως αναφέρει η Χρύσα Δισλή, η οποία είναι κάτοικος Ιρλανδίας από το 1998, είχε επισκεφθεί για λόγους αναψυχής τη Βαρκελώνη από την οποία επέστρεφε στην Ιρλανδία στις 6 Ιανουαρίου.

Όταν πήγαν για να κάνουν check in οι υπάλληλοι της Aer Lingus επέμεναν να συμπληρώσει τα δύο γλωσσικά τεστ, ένα αγγλικών και ένα ελληνικών, με τη δικαιολογία ότι "αυτό το κάνουμε γιατί πολλοί άνθρωποι από την χώρα σας (Ελλάδα) έχουν πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα!".

Η ίδια όπως ήταν φυσικό και επόμενο αντέδρασε, λέγοντας ότι η όλη διαδικασία δεν είχε καμία νομική βάση με αποτέλεσμα.... η εταιρεία να κατεβάσει τις αποσκευές της από το αεροπλάνο! Οι υπεύθυνοι αρνήθηκαν να δουν οποιοδήποτε άλλο στοιχείο της ταυτότητάς της και αγνόησαν το γεγονός ότι είχε βιομετρικό διαβατήριο.

Μη έχοντας άλλη επιλογή η Χρύσα Δισλή αναγκάστηκε να κάνει τα τεστ για να μπορέσει να επιστρέψει... σπίτι της, ζήτησε όμως αντίγραφα από τα τεστ, τα οποία και αρνήθηκαν να της δώσουν με τη δικαιολογία ότι ήταν εσωτερικά έγγραφα.

Ο σύζυγός της τα έβγαλε φωτογραφία με το κινητό του, κάτι το οποίο αντιλήφθησαν οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας και κάλεσαν την αστυνομία.

Η κυρία Ντισλή υπέβαλε καταγγελία τόσο στον υπεργολάβο όσο και στις αερογραμμές. Ο πρώτος (η εταιρία Newco) της απάντησε, ζητώντας συγγνώμη για την αναστάτωση, όμως επιβεβαίωσε ότι το τεστ γλωσσομάθειας αποτελεί επίσημη πολιτική, σημειώνοντας ότι έχουν βρεθεί πολλά πλαστογραφημένα Ελληνικά διαβατήρια.

Παράλληλα, η Aer Lingus ζήτησε συγγνώμη, διευκρινίζοντας, όμως, ότι η εταιρία υπόκειται σε πρόστιμα για επιβάτες που δεν διαθέτουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Οι αερογραμμές "μπάλωσαν" το συμβάν με μία δωροεπιταγή των 200 ευρώ!




hellas-now

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...