Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

N. Ψαρράς: "Δεν έχω ζήσει ακόμα τον μεγάλο έρωτα"

Καλεσμένος στην εκπομπή "Ελένη" ήταν σήμερα ο Νίκος Ψαρράς. Ο πρωταγωνιστής του θεάτρου Γκλόρια εξομολογήθηκε ότι είναι μόνος του: "Μεγαλώνουμε αλλάζουμε τα βάρη και τα σταθμά, ψάχνουμε άλλα πράγματα...Κάποια στιγμή κάτι θα γίνει και θα πεις πάλι από την αρχή" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν έχει ζήσει το μεγάλο έρωτα της ζωής του απάντησε: "Έχω αγαπήσει πολύ στη ζωή μου και έχω αγαπηθεί, θεωρώ όμως ότι τον μεγάλο έρωτα δεν τον έχω ζήσει ακόμα. Γιατί αν το έζησα και τον έχασα είμαι βλάκας" τόνισε.

Ο ίδιος ανέφερε ότι είναι σε φάση ησυχίας και αναλογισμού και παράλληλα μίλησε για την κατάσταση που βιώνει η χώρα: "Με επηρεάζουν πολύ ότι γίνεται γύρω μας, θεωρώ ότι είναι μια περίοδος που πρέπει να σιωπήσουμε και να σταματήσουμε να ρίχνουμε τα βάρη στους άλλους. Να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του και να πάμε μπροστά, να μην ψάχνουμε τι έχει συμβεί πίσω...Πρέπει να αλλάξουμε τα πράγματα στη χωρά και μετά το σύστημα" είπε.

Τέλος, μιλώντας για την θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστεί "Ο Μυστηριώδης Mr. Love" ανέφερε: "Αρέσει πολύ στον κόσμο, πάει καλά είναι ένα εξαιρετικό κείμενο γράφτηκε το 1997 και έχει ανέβει σε πολλές χώρες...Είναι ρόλος δώρο για τον ηθοποιό."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...