Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Ηράκλειο: Αλαλούμ σε κηδεία επειδή ο νεκρός... ήταν καθολικός

Μετά την κηδεία, η χήρα μίλησε σε εφημερίδα του Ηρακλείου, για τα όσα πέρασε από τον ιερέα της περιοχής.

Σύμφωνα με την καταγγελία της, την οποία διαβάζουμε στο flashnews, όλα έγιναν επειδή ο σύζυγός της, που έφυγε από τη ζωή στα 55 του χρόνια, ήταν καθολικός.

"Ο σύζυγός μου απεβίωσε την περασμένη Πέμπτη. Αν και καθολικός, εκκλησιαζόταν επί 23 χρόνια σε ορθόδοξη εκκλησία και, επιπλέον, είχε βαφτίσει ένα παιδί. Προσωπικά είμαι χριστιανή ορθόδοξη, όπως και τα παιδιά μας, ενώ παντρευτήκαμε σε ορθόδοξη εκκλησία. Κρίναμε λοιπόν ότι θα πρέπει η νεκρώσιμη ακολουθία να τελεστεί σε ορθόδοξη και όχι σε καθολική εκκλησία".

Κάπως έτσι, φαίνεται πως ξεκίνησε ο Γολγοθάς της οικογένειας. Σύμφωνα πάντα με τη χήρα, αρχικά ο ιερέας ήταν ανένδοτος και χρειάστηκε ο γιος της αλλά και συγγενικά πρόσωπα, να επισκεφτούν τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης για το θέμα.

Εκείνος τους είπε ότι από τη στιγμή που ο νεκρός επιθυμούσε να διαβαστεί σε ορθοδοξη εκκλησία, δεν υπήρχε πρόβλημα. Μάλιστα, τους είπε ότι θα δώσει εντολή για να γίνει το αίτημά τους.

Κηδεία... εξπρές!

«Όμως η νεκρώσιμη ακολουθία προς... έκπληξή μου διήρκεσε λίγα μόλις λεπτά. Ενοχλήθηκα, όπως ενοχλήθηκαν φίλοι και συγγενείς, καθώς δεν είχαμε ενημερωθεί σε σχέση με τη... διάρκειά της. Τη δυσαρέσκειά μου εξέφρασα τηλεφωνικώς στον ιερέα, ο οποίος γύρισε και μου είπε ότι αυτές τις εντολές έλαβε και ότι "κακώς"... δέχτηκε τον αποθανόντα σύζυγό μου στην εκκλησία, και μου κλείνει το τηλέφωνο. Η συμπεριφορά του απέναντι σε μια οικογένεια που έχει βυθιστεί στο πένθος ήταν απαράδεκτη», είπε η σύζυγος του 55χρονου. Όμως το θέμα είχε και συνέχεια...

«Δεν ήθελε να κάνει τρισάγιο»
Σύμφωνα με την ίδια, εμπόδια υπήρξαν ακόμη και στο... τρισάγιο, καθώς, όπως υποστήριξε, ο ιερέας δε δεχόταν να το κάνει. Τελικά έκανε τρισάγιο μετά από "πιέσεις" που δέχτηκε από συγγενικά πρόσωπα.

Σύμφωνα με τη χήρα, μετά το τρισάγιο έφυγε βιαστικά και... μάρσαρε το αυτοκίνητό του,  λέγοντας στους πολίτες "κάντε άκρη να περάσω".
Όταν η γυναίκα ζήτησε από τον ιερέα να πάει στο σπίτι της για να διαβάσει ευχή, εκείνος αρνήθηκε,  λέγοντας την φράση "εδώ (σ.σ. στο νεκροταφείο) τελείωσε το καθήκον μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...