Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Χριστιανόπουλος σε Τσαπανίδου: «Με το ζόρι σας ανέχομαι» [βίντεο]

Υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που αρέσκονται στο να γίνονται αντιπαθείς, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, και μάλλον ένας από αυτούς είναι και ο προσφάτως βραβευμένος ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος, ο οποίος σε συνέντευξή του στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, σήμερα, ξεσπάθωσε. Με το «καλημέρα σας», ο κ. Χριστιανόπουλος άρχισε να επιτίθεται στην Πόπη Τσαπανίδου και δεν σταμάτησε όση ώρα παρέμεινε στο τηλεοπτικό παράθυρο. «Γιατί θέλετε να τα ξέρετε όλα; Να μάθετε να μη ρωτάτε! Όλα αυτά τα έχω γράψει εδώ και 30 χρόνια και έρχεστε εσείς και δεν ξέρετε τίποτε! Ούτε ακούσατε, ούτε διαβάσατε! Εγώ είμαι συνεπής, εσείς δεν είστε ενήμερη!», ήταν μόνο μερικά από αυτά που της έσουρε επειδή τον ρώτησε γιατί δεν δέχεται τη βράβευσή του.
Όταν εκείνη τον ρώτησε γιατί της επιτίθεται η απάντησή του ήταν: «Δεν ξέρω καν τη φάτσα σας! Τι να επιτεθώ... Το θέμα είναι ότι δεν είστε καλά ενημερωμένη για το πόσο μυστήρια περίπτωση είμαι, ας πω στριμμένος», ενώ λίγο αργότερα είπε: «Έχω εκνευρισμό με τους συναδέλφους σας που μου έχουν πρήξει το συκώτι, εδώ και τρεις μέρες! Δεν σας θυμάμαι! Σας μιλώ όχι για την αξία σας, αλλά γιατί με ακούν κάποιοι, το καταλάβατε; Με πολύ ζόρι σας ανέχομαι αυτή τη στιγμή και για λόγους ευγενείας δεν σας έδιωξα».
Από την πλευρά της, η δημοσιογράφος χειρίστηκε το θέμα με πραγματικό επαγγελματισμό, χαμογελώντας και διατηρώντας τον τόνο της ήρεμο, απέναντι στις λεκτικές προσβολές που δέχτηκε.

«Σας Ευχαριστώ κ. Χριστιανόπουλε» 
Με αυτό τον τίτλο η Πόπη Τσαπανίδου δημοσίευσε σήμερα μια επιστολή της μέσω της οποίας δηλώνει ότι κάθε άλλο παρά θυμωμένη είναι με όσα συνέβησαν το πρωί. Αντιθέτως δείχνει μεγάλο σεβασμό στο πρόσωπο, τις ιδέες και το πνεύμα του κ. Χριστιανόπουλου.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...