Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Σοκαρισμένος ο πατέρας της 12χρονης από την επίθεση του Καιάδα


"Η Μαρία και ο μικρός μου γιος σοκαρίστηκαν. Δε θα ήθελα κανείς να βρεθεί στη δική μου θέση. Την ώρα που η Μαρία βρισκόταν κοντά στο δήμαρχο και είχε μαζί της το 2χρονο αδερφάκι της, μπήκε στην αίθουσα το συγκεκριμένο άτομο και άρχισε να βρίζει. Τότε η μικρή μας δέχτηκε το χτύπημα. Η γυναίκα μου κι εγώ την ακούσαμε να φωνάζει ότι τη χτύπησαν στο μάτι. Έτρεξα να δω τι είχε συμβεί και είδα τη μικρή να κλαίει".

Ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει πως έγινε το περιστατικό, ο πατέρας της 12χρονης χτυπήθηκε κατά την εισβολή του βουλευτή τη Χρυσής Αυγής, Γιωργο Γερμενή, τη Μεγάλη Πέμπτη στο Κέντρο Αλληλοβοήθειας του Δήμου Αθηναίων.

Όπως περιγράφει, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα το “Έθνος”, είχε πάει με τα 4 παιδιά του στο Κέντρο Αλληλοβοήθειας του Δήμου Αθηναίων για την πασχαλινή εκδήλωση κατά την οποία ο δήμαρχων Αθηνών θα έδινε δώρα σε παιδιά οικογενειών που τα έχουν ανάγκη.

Όπως συμπλήρωσε ο πατέρας της μικρής Μαρίας "Δε μπορώ να διανοηθώ ότι κανείς έχει σκοπό να επιτεθεί σε παιδί", ενώ υποστηρίζει ότι το παιδί του βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή.

Η 12χρονη χτυπήθηκε πάνω από το φρύδι και λίγο στο μάτι ενώ το χτύπημα σύμφωνα με τον πατέρα της δεν είναι σοβαρό. Ο ίδιος θεωρεί το περιστατικό λήξαν και στην κατάθεση που έδωσε στην αστυνομία δήλωσε πως δε ζητάει τίποτα παραπάνω.

Δηλώνει σοκαρισμένος και εύχεται “κανένας πατερας να μη βρεθεί στη θέση που βρέθηκα εγώ, κανένα παιδί να μην υποστεί τη βία από κανέναν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...