Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τάσος Μητρόπουλος: Αν κάποιος έκανε κακό στη Νένα ή τον Χρήστο θα τον σκότωνα


Για την πρόσφατη περιπέτεια που έζησε όταν ένας Γεωργιανός ληστής εισέβαλε στο διαμέρισμα που μένει με τη συζυγό του Νένα Χρονοπούλου και τον γιο της Χρήστο, μίλησε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Τάσος Μητρόπουλος.

Μιλώντας στην εφημερίδα Realnews ο κ. Μητρόπουλος ανέφερε πως αρχικά δεν κατάλαβε τι έγινε. Οταν αργότερα το συνειδητοποίησε σοκαρίστηκε σοκαρίστηκε, «τρελάθηκε», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

«Αρχικά δεν κατάλαβα τι ακριβώς έγινε. Αργότερα όμως συνειδητοποίησα πόσο σοβαρό ήταν τα γεγονός και τρελάθηκα», είπε ο Τάσος Μητρόπουλος και πρόσθεσε: «Εκεί κατάλαβα ότι τελικά κατά λάθος ζούμε. Αν μέσα στο σπίτι μας δεν είμαστε ασφαλείς και αν μέσα στο άσυλό μας και να εισβάλει και να δρα οποιοσδήποτε άγνωστος. Φανταστείτε στη θέση μου να βρισκόταν οποιαδήποτε κυρία μένει στην πολυκατοικία και δεν έχει τη δική μου μυϊκή δύναμη, να ερχόταν αντιμέτωπη με κάποιον που κρατάει μαχαίρι. Ούτε τολμώ να φανταστώ τις συνέπειες. Σκέφτομαι ότι θα μπορούσε να είναι η Νένα και έχω χάσει τον ύπνο μου. Στην Ελλάδα κανείς το τέλος του τόσο νωρίς, όλοι είμαστε αιωνόβιοι και δυστυχώς είμαι κι εγώ ένας από αυτούς. Η Νένα είναι πιο εξοικειωμένη με την ιδέα του θανάτου. Μετά από ένα τέτοιο γεγονός καταλαβαίνεις αν βρεθείς στη λάθος θέση τη λάθος στιγμή, η ζωή σου κοστίζει όσο μια σφαίρα».

Μάλιστα πρόσθεσε πως αν τολμούσε κάποιος να πειράξει τη σύζυγό του και τον γιο της θα τον σκότωνε. «Αν κάτι αξίζεις να αγαπάς και να προστατεύεις είναι ένα παιδικό χαμόγελο. Αν κάποιος έκανε κακό στην Νένα και στον Χρήστο θα πέθαινε δίχως δεύτερη σκέψη», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...