Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ποιοί διεκδικούν τα εκατομμύρια της διαφημισης του ΟΠΑΠ

OPAP
Image via Wikipedia
Αύριο Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου υποβάλλονται οι προσφορές για τους διαγωνισμούς (δημιουργικό & media) του ΟΠΑΠ και οι πληροφορίες θέλουν να είναι αρκετές οι εταιρείες που πρόκειται να καταθέσουν τις προτάσεις τους. 

Πιο συγκεκριμένα, όπως όλα δείχνουν, στο spec για το δημιουργικό θα λάβουν μέρος οι DDB–The Newtons Labοratory (παιχνίδια-Εταιρική Εικόνα), Bold Ogilvy (παιχνίδια), Spot JWT (Εταιρική Εικόνα), Fortune (παιχνίδια-Εταιρική Εικόνα), BBDO Athens (Εταιρική Εικόνα), Attp-Adel Saatchi&Saatchi-Choose (Εταιρική Εικόνα) και McCann Erickson Athens (Εταιρική Εικόνα).

 Αντίστοιχα, το λογαριασμό media αναμένεται να διεκδικήσουν οι BGM, Tempo/OMD, Mindshare, MEC Hellas και Initiative, χωρίς φυσικά να αποκλείονται αλλαγές της τελευταίας στιγμής και για τους δύο διαγωνισμούς.

Υπενθυμίζεται πως ο λογαριασμός για το δημιουργικό θα χωριστεί σε δύο μέρη (Παιχνίδια–Εταιρική Εικόνα), ενώ στο media spec ο λογαριασμός θα καταλήξει εξ ολοκλήρου σε μία εταιρεία.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...