Image via Wikipedia |
Πιο συγκεκριμένα, όπως όλα δείχνουν, στο spec για το δημιουργικό θα λάβουν μέρος οι DDB–The Newtons Labοratory (παιχνίδια-Εταιρική Εικόνα), Bold Ogilvy (παιχνίδια), Spot JWT (Εταιρική Εικόνα), Fortune (παιχνίδια-Εταιρική Εικόνα), BBDO Athens (Εταιρική Εικόνα), Attp-Adel Saatchi&Saatchi-Choose (Εταιρική Εικόνα) και McCann Erickson Athens (Εταιρική Εικόνα).
Αντίστοιχα, το λογαριασμό media αναμένεται να διεκδικήσουν οι BGM, Tempo/OMD, Mindshare, MEC Hellas και Initiative, χωρίς φυσικά να αποκλείονται αλλαγές της τελευταίας στιγμής και για τους δύο διαγωνισμούς.
Υπενθυμίζεται πως ο λογαριασμός για το δημιουργικό θα χωριστεί σε δύο μέρη (Παιχνίδια–Εταιρική Εικόνα), ενώ στο media spec ο λογαριασμός θα καταλήξει εξ ολοκλήρου σε μία εταιρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!