«Η πρακτική αυτή, τόνισε ο κ. Τσούκαλης, είναι γνωστή ως το «κόλπο» των μητρικών εταιρειών για την αποφυγή της υψηλής τιμολόγησης με την εμφάνιση ζημιών και «φουσκωμένων» τιμολογίων των προϊόντων τους προς τις θυγατρικές τους, οι οποίες με τη σειρά τους τα διαθέτουν στην λιανική με υψηλές τιμές. Με αυτή τη μέθοδο, με αυτή τη διαδικασία της αισχροκέρδειας, της έλλειψης ελέγχων, ουσιαστικά οδηγείται ο Έλληνας πολίτης βαθύτερα στην απόγνωση, στην απελπισία και ουσιαστικά στην ανέχεια».
Στην απάντησή του ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Σωκράτης Ξυνίδης, παραδέχτηκε την ύπαρξη του προβλήματος και περιέγραψε τα μέτρα που λαμβάνει το υπουργείο για την αντιμετώπισή του. Ο κ. υφυπουργός ανέφερε πως υπάρχουν στοιχεία όπου αναλύονται οι τιμές μεγάλου γερμανικού πολυεθνικού ομίλου στο λιανεμπόριο που οι τιμές του έχουν μεγάλες διαφορές στη Γερμανία και τη Βουλγαρία σε σχέση την Ελλάδα. Με βάση αυτή τη στοιχειοθέτηση και μελέτη που έχει γίνει, θα ελεγχθεί η συγκεκριμένη εταιρεία για την τακτική που ακολουθεί και ήδη έχει σχηματιστεί και φάκελος με εντολή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, προκειμένου να δούμε αν υπάρχει τέτοιου είδους πρακτική κατέληξε ο κ. Ξυνίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!