Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΚ: Φυλακισμένος σε ένα σώμα με δύο φύλα

Μπορεί η ταυτότητα να γράφει γυναικείο όνομα, ωστόσο ζει σαν άνδρας. Εχει μακροχρόνια σχέση και ονειρεύεται να πάει... φαντάρος. Ο Γιώργος, ο οποίος δεν επιθυμεί να αναφέρουμε το επίθετό του, γεννήθηκε ερμαφρόδιτος και σήμερα θέλει να αποβάλλει οποιοδήποτε γυναικείο στοιχείο από επάνω του για να συνεχίσει τη ζωή του όπως αυτός έχει ονειρευτεί.

Την περασμένη εβδομάδα ο 28χρονος Γιώργος απευθύνθηκε στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια, «Αννίτα SΟS» για να ζητήσει βοήθεια και μέσα στις επόμενες ημέρες θα υποβληθεί τελικά σε επέμβαση: «Ανυπομονώ να αλλάξει η ζωή μου», δηλώνει στην «Espresso» o νεαρός Κρητικός, ο οποίος ζει και εργάζεται στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Ο ίδιος άνοιξε την καρδιά του στην εφημερίδα μας και περιέγραψε πώς είναι να ζεις σε ένα σώμα με δύο φύλα: «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αντιμετωπίζω κοινωνικό ρατσισμό. Εχω ακούσει να αναρωτιούνται: “Τι είναι αυτό;” Oπως καταλαβαίνετε, δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίσει κανείς την κριτική του κόσμου», λέει ο Γιώργος και συνεχίζει: «Η αλήθεια είναι πως από το σχολείο ακόμη ένιωθα διαφορετικός. Αναρωτιόμουν γιατί δεν είμαι σαν όλα τα άλλα παιδιά. Βέβαια, πάντα ήξερα πως είμαι αγόρι», τονίζει και εξηγεί για ποιο λόγο απευθύνθηκε στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια για βοήθεια: «Οι εποχές είναι δύσκολες και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ζητήσω από κάποιον γιατρό να προβεί στην απαιτούμενη επέμβαση. Οταν είδα το τρέιλερ της εκπομπής στον Alpha αποφάσισα να στείλω ένα γράμμα. Μετά από μερικές ημέρες οι συνεργάτες της εκπομπής με κάλεσαν και έτσι πήγα στην Αθήνα και είπα την ιστορία μου μπροστά στην κάμερα. Δεν ντρέπομαι γιατί δεν έχω κάνει τίποτα κακό. Ευτυχώς, πάντα είχα δίπλα μου συμπαραστάτες μου τους γονείς μου, τους φίλους μου και τους συγγενείς μου».

Ο Γιώργος διατηρεί εδώ και περίπου δώδεκα χρόνια σχέση: «Είμαι μαζί με μια εκπληκτική κοπέλα που μου έχει σταθεί σε όλες τις δυσκολίες. Μετά την επέμβαση θέλω να την παντρευτώ και να συνεχίσουμε τη ζωή μας φυσιολογικά. Χωρίς ψίθυρους πίσω από την πλάτη μας».

Ο Γιώργος μιλάει για την ιδιαιτερότητά του χωρίς κόμπλεξ: «Το έχω συνειδητοποιήσει. Δεν μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό. Ευτυχώς, όλη η ομάδα της Αννίτας αντιμετώπισε την ιστορία μου με πραγματικό ενδιαφέρον και την ευχαριστώ για όλα», σημειώνει συγκινημένος ο Γιώργος, ο οποίος είναι ένας ιδιαίτερα δραστήριος νέος: «Ασχολούμαι με τη διοργάνωση εκδηλώσεων στην Κρήτη και με τις δημόσιες σχέσεις. Ονειρό μου ήταν να γίνω γιατρός για να βοηθάω τον κόσμο, ωστόσο δεν μπόρεσα λόγω διάφορων συγκυριών. Η δουλειά μου όμως με καλύπτει και με κάνει ευτυχισμένο».

Τον Γιώργο τον μεγάλωσε η γιαγιά του, η οποία έχει φύγει από τη ζωή, ωστόσο δύο ημέρες πριν πεθάνει του έδωσε μια συμβουλή που την κρατάει στο μυαλό του σαν φυλαχτό: «Μου είχε πει να κάνω ό,τι μου λέει η καρδιά μου και, πιστέψτε με, αυτό κάνω».


«Δεν αποδέχονται το φύλο τους»

Σύμφωνα με τον πλαστικό χειρουργό Θεόδωρο Βουκίδη, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, είναι αρκετά μεγάλο το ποσοστό των ερμαφρόδιτων ατόμων που ζητάει να υποβληθεί σε επέμβαση: «Οι επεμβάσεις έχουν επιτυχία και οι άνθρωποι είναι ευτυχισμένοι, αφού συνεχίζουν όπως θέλουν τη ζωή τους. Μετά την επέμβαση ακολουθείται ορμονική θεραπεία εφ’ όρου ζωής». Οσο για το τι συμβαίνει πραγματικά με τους ερμαφρόδιτους, ο κύριος Βουκίδης εξηγεί: «Ο σωστός όρος είναι: διαμαρτυρία περί τη διάπλαση η οποία δρα εγκεφαλικά, με αποτέλεσμα τα άτομα να μην αποδέχονται το φύλο τους».

Ο μύθος και η «κατάρα»

Στην ελληνική μυθολογία ο Ερμαφρόδιτος ήταν γιος του Ερμή και της Αφροδίτης. Σε ηλικία 15 ετών ο Ερμαφρόδιτος, ως θεϊκό παιδί, ήταν ο ομορφότερος νέος στον κόσμο. Μία ημέρα ο Ερμαφρόδιτος έφυγε από το βουνό για να ταξιδέψει ώς την Καρία. Στον δρόμο κάθισε να ξεκουραστεί σε ένα δασάκι κοντά στην Αλικαρνασσό. Εκεί κοντά έτρεχε μια γάργαρη πηγή, που σχημάτιζε και μια λιμνούλα. Ο νέος ξεδίψασε και μετά θέλησε και να πάρει το μπάνιο του για να καθαριστεί από τις σκόνες του δρόμου. Η νύμφη της πηγής, η Σαλμακίδα, μόλις τον είδε τον ερωτεύθηκε αμέσως, έτρεξε κοντά του και τον αγκάλιασε σφιχτά. Ο Ερμαφρόδιτος αιφνιδιάστηκε και την απώθησε. Δεν μπόρεσε όμως να ξεφύγει από το αγκάλιασμά της. Παρακάλεσε τότε τους θεούς να τον ελευθερώσουν. Αλλά και η Σαλμακίς τους παρακάλεσε θερμά να μην την εγκαταλείψει ποτέ ο αγαπημένος της. Οι θεοί εισάκουσαν τα παρακάλια της νύμφης και έτσι ο Ερμαφρόδιτος με τη Σαλμακίδα έμειναν για πάντα ενωμένοι σε ένα πλάσμα, που είχε και τα δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό.


ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...