Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Πέτρος Τατσόπουλος: «Δεν ήταν αδερφή ο Κολοκοτρώνης. Ήταν ο μεγαλύτερος μπήχτης κι εγώ δεν είμαι λούγκρα»

Καλεσμένος στη αποψινή εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν ο Πέτρος Τατσόπουλος.

Ο συγγραφές και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ξεκινώντας την κουβέντα του αναφέρθηκε στην ατάκα που φερόταν να είχε πει ότι ούτε λίγο ούτε πολύ ο Κολοκοτρώνη ήταν gay.

«Δεν το είπα ρε Πέτρο. Δεν ήταν αδερφή ο Κολοκοτρώνης. Ήταν ο μεγαλύτερος μπήχτης», είπε χαρακτηριστικά ενώ σχολίασε τις δηλώσεις της Χρυσής Αυγής που τον αποκαλούν φίλο - ομοφυλόφιλο. «Δεν είμαι. Αν ήμουν θα ήταν καμάρι μου αλλά τώρα στα γεράματα, στα 53 βγήκα λούγκρα. Δεν είμαι λούγκρα».

Δείτε τις δηλώσεις του από την εκπομπή «Βράδυ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...