Το παιδί παραδέχτηκε ότι είχε να βάλει κάτι στο στόμα του, πάνω από 24 ώρες, λόγω οικονομικών προβλημάτων της οικογένειάς του...
Αναστάτωση επικράτησε χθες το πρωί (11-10-2012) σε Λύκειο του Ηρακλείου όταν μαθητής ζήτησε άδεια για να φύγει επειδή του πονούσε το στομάχι, όπως είπε στον καθηγητή του, αλλά διαπιστώθηκε τελικά ότι το παιδί ήταν νηστικό πάνω από 24 ώρες!
Λίγο πριν τις 12.00 χθες το μεσημέρι ο μαθητής Λυκείου παρουσιάστηκε στον καθηγητή του ζητώντας να φύγει και να πάει στο σπίτι του επειδή όπως είπε του πονούσε το στομάχι. Μετά όμως από σχετικές ερωτήσεις του καθηγητή για το πως το έπαθε, ο μαθητής απάντησε ότι δεν είχε βάλει το παραμικρό στο στόμα του για πάνω από μια ημέρα, λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η οικογένεια του.
Σύμφωνα με το creteplus.gr, μετά από σχετική συνεννόηση που έγινε με τον μαθητή, του δόθηκαν χρήματα προκειμένου να ψωνίσει και να φάει. Τώρα αυτό που γίνεται είναι διακριτική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο οι γονείς του μαθητή αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης ώστε να υπάρξει βοήθεια με την χορήγηση τροφίμων σε επίπεδο πρώτης παρέμβασης.
Πάντως για άλλη μια φορά διαπιστώνεται ότι στο Ηράκλειο απαιτούνται να στηθούν πλέον οργανωμένες και σταθερές κοινωνικές δομές-και όχι αποσπασματικές- για να βοηθούνται οικογένειες οι οποίες έχουν γονατίσει από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης.
Αναστάτωση επικράτησε χθες το πρωί (11-10-2012) σε Λύκειο του Ηρακλείου όταν μαθητής ζήτησε άδεια για να φύγει επειδή του πονούσε το στομάχι, όπως είπε στον καθηγητή του, αλλά διαπιστώθηκε τελικά ότι το παιδί ήταν νηστικό πάνω από 24 ώρες!
Λίγο πριν τις 12.00 χθες το μεσημέρι ο μαθητής Λυκείου παρουσιάστηκε στον καθηγητή του ζητώντας να φύγει και να πάει στο σπίτι του επειδή όπως είπε του πονούσε το στομάχι. Μετά όμως από σχετικές ερωτήσεις του καθηγητή για το πως το έπαθε, ο μαθητής απάντησε ότι δεν είχε βάλει το παραμικρό στο στόμα του για πάνω από μια ημέρα, λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η οικογένεια του.
Σύμφωνα με το creteplus.gr, μετά από σχετική συνεννόηση που έγινε με τον μαθητή, του δόθηκαν χρήματα προκειμένου να ψωνίσει και να φάει. Τώρα αυτό που γίνεται είναι διακριτική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο οι γονείς του μαθητή αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης ώστε να υπάρξει βοήθεια με την χορήγηση τροφίμων σε επίπεδο πρώτης παρέμβασης.
Πάντως για άλλη μια φορά διαπιστώνεται ότι στο Ηράκλειο απαιτούνται να στηθούν πλέον οργανωμένες και σταθερές κοινωνικές δομές-και όχι αποσπασματικές- για να βοηθούνται οικογένειες οι οποίες έχουν γονατίσει από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!