Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Μαλέλης: Με γάμησε η τηλεόραση, ντρέπομαι -Ψάχνω εξιλέωση στην πολιτική

Μια εκ βαθέων συνέντευξη έδωσε στο περιοδικό UNFOLLOW ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του Star, Σταμάτης Μαλέλης, στην οποία έκανε τον απολογισμό του και μίλησε χωρίς περιστροφές για την πορεία της ζωής του αλλά και την ενασχόλησή του με τα κοινά.

Απαντώντας στην ερώτηση αν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές με τη ΔΗΜΑΡ, ο κ. Μαλέλης είπε: «Δεν πρόκειται να θέσω υποψηφιότητα. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά δίπλα στον Φώτη Κουβέλη δεν είναι αποτέλεσμα φιλοδοξίας. Είμαι δυστυχής με την πορεία που ακολούθησα στη ζωή μου και όλοι νομίζουν ότι ο Σταμάτης είναι ο Μαλέλης του Star. Ότι τρέχω συνέχεια σε πάρτι και σε κλαμπ, ενώ εγώ δεν ξέρω ούτε καν που πέφτουν αυτά. Σε κάτι κωλόμπαρα τα πίνω με τους φίλους μου. Και ξενυχτισμένος πάω το πρωί στο κόμμα, για να βρω μια διέξοδο για την ψυχή μου».

Αναφερόμενος σε όσους πουν ότι ο «Μαλέλης βολεύτηκε και μας το παίζει τώρα αριστερός με ευαισθησίες» είπε: «Δεν τους αδικώ. Δίκιο έχουν. Εχω κάνει μαλακίες. Γι' αυτό και μου τα τρώνε οι ψυχολόγοι. Κι εγώ αναρωτιέμαι πώς γίνεται από κει που ήμουν φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ και ξημεροβραδιαζόμουν στα αμφιθέατρα κολλημένος με τον Μάο Τσε Τουνγκ, να έχω δημιουργήσει αυτό το έκτρωμα στην τηλεόραση.

Επίσης, αναρωτιέμαι πώς γίνεται από κει που έγραφα στον Αγωνιστή –όπου με είχε βάλει ο Λαλιώτης, αλλά με έδιωξαν ως αντιφρονούντα– να γίνω ο αρχιερέας του lifestyle της ελληνικής τηλεόρασης. Με γάμησε αυτή η τηλεόραση. Δεν έπρεπε να το κάνω. Εσείς νομίζετε ότι αν δεν ντρεπόμουν γι' αυτά τα πράγματα θα έψαχνα την εξιλέωση μέσα από την πολιτική».

Όσον αφορά τους πολιτικούς δήλωσε: «Είναι σαφές ότι κάποιοι πλούτισαν. Υπάρχουν πολιτικοί που θήτευσαν ως υπουργοί, αποχώρησαν, και έκτοτε δεν ξαναδούλεψαν, δεν πήραν σύνταξη και ζουν σαν βασιλιάδες. Μπορούν να μας πουν το μυστικό τους; Πολλοί από αυτούς που έχουν ασκήσει εξουσία είναι πασιφανές πως έχουν φάει πάρα πολλά λεφτά. Φαίνεται και από τον τρόπο ζωής που κάνουν. Εγώ, αν φύγω από τη δουλειά μου, σε 5 μήνες δεν θα έχω να φάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...