Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γιώργος Νταλάρας: «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου»

Ο γνωστός τραγουδιστής Γιώργος Νταλάρας σε σημερινή του συνέντευξη στο Τάσο Τρύφωνος στο ραδιόφωνο Love Radio μίλησε για τα πυρά που έχει δεχτεί τις τελευταίες μέρες και τις αντιδράσεις που προκάλεσε η συναυλία του στο Ίλιον.

Ο Γιώργος Νταλάρας αποκάλυψε: «Δεν με εκπροσωπεί κανένα κόμμα αυτή τη στιγμή. Είμαι μόνος μου. Δεν ταυτίζομαι με το ΠΑΣΟΚ, έχω άλλες απόψεις». Μάλιστα, σε ερώτηση του Τάσου Τρύφωνος, αν ψήφισε την Άννα Νταλάρα στις προηγούμενες εκλογές, ο ίδιος δε δίστασε να δηλώσει: «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου» και συνέχισε λέγοντας: «Η μουσική είναι μόνο στην ψυχή μου, όπως το διάβασμα και τα ταξίδια. Δε θα μπορούσα να μπω στην πολιτική. Είμαι αψής. Δεν είμαι αυτό που βλέπετε. Δεν είμαι αυτό που διαδίδεται», ενώ αρνήθηκε το σχόλιο πως είναι απολογητικός λέγοντας: «Ποτέ δεν απολογούμαι».

Σε σχόλια ακροατών, ο Γιώργος Νταλάρας κάποια στιγμή ακούστηκε να λέει: «Όσοι έχουν αποδείξεις ότι έχω κάνει κομπίνες, πρέπει να το αποδείξουν», ενώ συνέχισε μιλώντας για την πολιτική: «Πρέπει να επαναφέρουμε την απλή αναλογική. Η Αριστερά δεν ενώνεται με τίποτα πια. Χρόνια περιμένουμε το 40%. Η Αριστερά πρέπει να ξανακοιτάξει πίσω. Πως ο κόσμος μετά από αυτά θα ψηφίσει τη Νέα Δημοκρατία; Η ΝΔ θα κάνει κάτι άλλο από το ΠΑΣΟΚ; Χρειαζόμαστε νέα πρόσωπα, νέο κόσμο, είναι απλή αναλογική. Δεν αρέσουν αυτά που λέω. Αυτός ο τόπος έχει μεγάλη ιστορία. Η λογική των ανθρώπων είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ιστορία του. Ο κόσμος έχει δίκιο» και ζήτησε από τον κόσμο να μην δίνει άλλη διάσταση στις δηλώσεις του και στην στάση του λέγοντας: «Θα ήθελα να μη με τοποθετεί ο κόσμος σε πράγματα που δεν έχω τη δυνατότητα να εκφραστώ σωστά. Ίσως να φταίω κι εγώ»!

Σε ερώτηση του Τάσου Τρύφωνος εάν είχε φανταστεί ότι θα του συνέβαινε ποτέ αυτό, ο Γιώργος Νταλάρας απάντησε: «Φυσικά και όχι, δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα συνέβαινε αυτό. Να ανέβει κάποιος με κράνος; Ποια διαφορά έχει μ' αυτούς που καίνε;»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...