Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Με καρκίνο διαγνώστηκε ο Ντίνος Καρύδης

Τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του ετοιμάζεται να δώσει ο ηθοποιός Ντίνος Καρύδης, πατέρας της Σμαράγδας Καρύδη, καθώς διαγνώστηκε με καρκίνο και άμεσα θα πρέπει να ξεκινήσει χημειοθεραπείες.

Μιλώντας στην εφημερίδα Espresso, ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι όταν ο γιατρός του τού ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα της βιοψίας του ήταν θετικά, «ένιωσα σαν να με χτύπησε κεραυνός».

Μάλιστα, χωρίς να χάσει το χιούμορ του, ανακοίνωσε στους φίλους του στο facebook την κατάσταση της υγείας του, με ένα ανέκδοτο. 
 
«Και κάτι να γελάσουμε. Μια κυρία μόλις έχει βγει από το ιατρείο. Όταν όμως φθάνει σπίτι, έχει ξεχάσει για ποια πάθηση της είπε ο γιατρός και τον παίρνει τηλέφωνο και του λέει: Γιατρέ μου ξέχασα. Τι ακριβώς μου είπατε; Δεν θυμάμαι. Κριός; Αιγόκερως; Ιχθύες; Παρθένος; Σκορπιός; Τι ακριβώς μου είπατε; Θυμίστε μου σας παρακαλώ. Και ο γιατρός: Καρκίνος κυρία μου. Καρκίνος. Η περίπτωσή μου», έγραψε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...