Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,καταγγέλλει και διαμαρτύρεται
δημόσια , την απάντηση (αντιπρόταση) της "Credicom Consumer Τράπεζα
Α.Ε" ,στην σχετική αίτηση εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών (Ν.3869.2010)
καταναλωτή .
Η ΄Ενωση ,δια της Προέδρου της κ.Ιωάννας Μελάκη, έμεινε εμβρόντητη, δεν πίστευε στα μάτια της,που αντί να διαβάσει αντιπρόταση της Τράπεζας επί της υποβληθείσας πρότασης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού ,διαβάζει, "διαταγή" της Τράπεζα προς τον πελάτη της " Σας καλούμε όπως εντός επτά (7) ημερών από λήψεως της παρούσης να επιστρέψετε το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας,προκειμένου στη συνέχεια η Τράπεζα, ως αποκλειστική κυρία του αυτοκινήτου, να προβεί στην εκποίησή του και μέσω αυτής να εξοφληθεί εις ολόκληρον ή να μειωθεί το συνολικό ποσό της οφειλής σας και το υπόλοιπο που θα προκύψει θα μπορεί να διακανονιστεί είτε με επιμήκυνση της διάρκειας του δανείου, είτε με αναστολή δόσεων του προγράμματος αποπληρωμής"
Για ενημέρωση των καταναλωτών, επισημαίνουμε ότι. το επίμαχο χρέος ήταν 23.000 Ευρώ , για μεσολάβηση αγοράς αυτοκινήτου ,έχει πληρωθεί στο 60% αυτού ,υπάρχουν τρεις ληξιπρόθεσμες δόσεις απλήρωτες, συνολικού ποσού 1037,48 Ευρώ, και το μόνο που ζήτησε ο οφειλέτης ήταννα ρυθμίσει την οφειλή του,κατά την σημερινή του οικονομική κατάσταση, ενημερώνοντας την Τράπεζα μέσω της αίτησης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού που της υπεβλήθη..
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , ερχόμενη σε τηλεφωνική επικοινωνία,με το αρμόδιο Τμήμα της Τράπεζας, σε κεντρικό επίπεδο , της επιβεβαιώθηκε ότι στην αίτηση του δανειολήπτη , για την εξωδικαστική ρύθμιση, η Τράπεζα απαντά με το περιεχόμενο του εγγράφου και ότι αφού ο πελάτης της έχει ενταχθεί στο Νόμο Κατσέλη ,να πορευτεί σύμφωνα με αυτόν..Επειδή η ΄Ενωση ,διακρίνει άμεση πίεση, απειλή και εκβιασμό από την απάντηση της Τράπεζας, στέκεται δίπλα στην προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή και καλεί τους καταναλωτές σε "επιφυλακή" σε παρόμοιες καταστάσεις, επισημαίνοντας ότι και γι αυτούς υπάρχουν δικαιώματα που μπορούν να τα διεκδικήσουν μέσω του Νομικού Τμήματος της Ένωσης. τηλ.2821092666.
Η ΄Ενωση ,δια της Προέδρου της κ.Ιωάννας Μελάκη, έμεινε εμβρόντητη, δεν πίστευε στα μάτια της,που αντί να διαβάσει αντιπρόταση της Τράπεζας επί της υποβληθείσας πρότασης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού ,διαβάζει, "διαταγή" της Τράπεζα προς τον πελάτη της " Σας καλούμε όπως εντός επτά (7) ημερών από λήψεως της παρούσης να επιστρέψετε το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας,προκειμένου στη συνέχεια η Τράπεζα, ως αποκλειστική κυρία του αυτοκινήτου, να προβεί στην εκποίησή του και μέσω αυτής να εξοφληθεί εις ολόκληρον ή να μειωθεί το συνολικό ποσό της οφειλής σας και το υπόλοιπο που θα προκύψει θα μπορεί να διακανονιστεί είτε με επιμήκυνση της διάρκειας του δανείου, είτε με αναστολή δόσεων του προγράμματος αποπληρωμής"
Για ενημέρωση των καταναλωτών, επισημαίνουμε ότι. το επίμαχο χρέος ήταν 23.000 Ευρώ , για μεσολάβηση αγοράς αυτοκινήτου ,έχει πληρωθεί στο 60% αυτού ,υπάρχουν τρεις ληξιπρόθεσμες δόσεις απλήρωτες, συνολικού ποσού 1037,48 Ευρώ, και το μόνο που ζήτησε ο οφειλέτης ήταννα ρυθμίσει την οφειλή του,κατά την σημερινή του οικονομική κατάσταση, ενημερώνοντας την Τράπεζα μέσω της αίτησης Εξωδικαστικού Συμβιβασμού που της υπεβλήθη..
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , ερχόμενη σε τηλεφωνική επικοινωνία,με το αρμόδιο Τμήμα της Τράπεζας, σε κεντρικό επίπεδο , της επιβεβαιώθηκε ότι στην αίτηση του δανειολήπτη , για την εξωδικαστική ρύθμιση, η Τράπεζα απαντά με το περιεχόμενο του εγγράφου και ότι αφού ο πελάτης της έχει ενταχθεί στο Νόμο Κατσέλη ,να πορευτεί σύμφωνα με αυτόν..Επειδή η ΄Ενωση ,διακρίνει άμεση πίεση, απειλή και εκβιασμό από την απάντηση της Τράπεζας, στέκεται δίπλα στην προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή και καλεί τους καταναλωτές σε "επιφυλακή" σε παρόμοιες καταστάσεις, επισημαίνοντας ότι και γι αυτούς υπάρχουν δικαιώματα που μπορούν να τα διεκδικήσουν μέσω του Νομικού Τμήματος της Ένωσης. τηλ.2821092666.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!