Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Στο νοσοκομείο εσπευσμένα ο πατέρας της Σμαράγδας Καρύδη

Στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο της Αθήνας εισήχθη εσπευσμένα ο ηθοποιός Ντίνος Καρύδης, πατέρας της Σμαράγδας Καρύδη, όπου σήμερα θα υποβληθεί σε λεπτή χειρουργική επέμβαση.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Espresso», ο Ντίνος Καρύδης εδώ και αρκετό καιρό ένιωθε ενοχλήσεις στην κοιλιακή χώρα αλλά λόγω του φόρτου εργασίας του δεν επισκέφτηκε κάποιον γιατρό. Ως αποτέλεσμα, οι ενοχλήσεις εξελίχθηκαν σε αιμορραγία και έτσι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

«Από καιρό υπέφερα, αλλά λόγω υποχρεώσεων δεν πήγαινα στο γιατρό. Ο Νίκος Μπουσδούκος με παρότρυνε στην πρόβα να πάω να με εξετάσουν. Πονούσα εδώ και πολύ καιρό στο κάτω μέρος της κοιλιακής χώρας και είχα και κάποια άλλα συμπτώματα. Όταν η κατάσταση επιδεινώθηκε, η γυναίκα μου και η κόρη μου με έφεραν στο νοσοκομείο» δήλωσε ο ίδιος στην εφημερίδα ενώ πρόσθεσε:
 
 «Ο γιατρός μου, ο κ. Πλατανιώτης, είναι εξαίρετος. Πάντα με το καλαμπούρι και το χαμόγελο στα χείλη. Δεν έχω λοιπόν καμία αγωνία που πάω στο... μαχαίρι, είμαι γερό καρύδι. Θα με ναρκώσουν και ό,τι ήθελε προκύψει. Ελπίζω να ξυπνήσω μετά την εγχείρηση. Ό,τι θέλει ο Θεός που είναι πάνω από όλα και όλους».

Στο πλευρό του ηθοποιού είναι από την πρώτη στιγμή τόσο η κόρη του, όσο και η σύζυγός του, Τζούλια Αργυροπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...