Συνολικά 13 εταιρείες ή κοινοπραξίες
κατέθεσαν προτάσεις την Τετάρτη για τον διαγωνισμό του διαφημιστικού
προγράμματος της ΟΠΑΠ Α.Ε., όπως ανακοινώθηκε επίσημα από τον Οργανισμό.
Αναλυτικότερα, στην σχετική ανακοίνωση σημειώνεται πως «οκτώ
απ’ αυτές αφορούν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και των
επιχειρηματικών δράσεων, ενώ πέντε τη διαχείριση καταχωρίσεων στα ΜΜΕ».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση οι εταιρείες ή κοινοπραξίες που
κατέθεσαν προτάσεις για την επικοινωνιακή υποστήριξη είναι η MC CANN ERICKSON, η Ι.Ν. ΛΕΟΥΣΗΣ, η κοινοπραξία ATTP & ADEL & CHOOSE, η BBDO, η BOLD OGILVY, η κοινοπραξία DDB & THE NEWTONS, η FORTUNE και η SPOT THOMSON. Όσον αφορά τον λογαριασμό media, αυτόν διεκδικούν οι MEDIA CORP & MEDIA DIRECTION, η TEMPO OMD HELLAS, η INITIATIVE, η FORTUNE και η MINDSHARE.
Σύμφωνα με την προκήρυξη ο διαγωνισμός αφορά στην ανάδειξη:
1. Δύο (2) αναδόχων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και της Εταιρικής Εικόνας της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση κάθε σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά. Κάθε διαγωνιζόμενος έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στη μία ή και στις δύο (2) Ενότητες, καταθέτοντας ξεχωριστή τεχνική και οικονομική προσφορά, πλην όμως δύναται να ανακηρυχθεί Ανάδοχος μόνο σε μία εκ των δύο.
2. Ενός (1) αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου, που θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media planning), καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media booking & buying) όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση της σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.
advertising.gr
Σύμφωνα με την προκήρυξη ο διαγωνισμός αφορά στην ανάδειξη:
1. Δύο (2) αναδόχων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και της Εταιρικής Εικόνας της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση κάθε σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά. Κάθε διαγωνιζόμενος έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στη μία ή και στις δύο (2) Ενότητες, καταθέτοντας ξεχωριστή τεχνική και οικονομική προσφορά, πλην όμως δύναται να ανακηρυχθεί Ανάδοχος μόνο σε μία εκ των δύο.
2. Ενός (1) αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου, που θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media planning), καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media booking & buying) όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση της σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.
advertising.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!