Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

«Η Παναγία μου άλλαξε τη ζωή»! Ποιός διάσημος το είπε;


«Ήμουν κουτσός ψυχικά, είχα μία ψυχική κουτσαμάρα. Κάποιες ψυχικές αλυσίδες που τις κουβαλούσα πολλά χρόνια. Πήγα στο Άγιο Όρος και ανοίξανε».


Ο Θανάσης Ευθυμιάδης παραδέχτηκε σε συνέντευξή του ότι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στον Άγιο Όρος βίωσε το θαύμα: «Πιστεύω στην Παναγία, μου άλλαξε τη ζωή. Όταν πήγα στο Άγιο Όρος, έγινε ένα θαύμα μέσα μου, εσωτερικό. Ήμουν κουτσός ψυχικά, είχα μία ψυχική κουτσαμάρα. Κάποιες ψυχικές αλυσίδες που τις κουβαλούσα πολλά χρόνια. Πήγα στο Άγιο Όρος και ανοίξανε».

Ο γνωστός ηθοποιός παραδέχτηκε, σύμφωνα με το περιοδικό "Λοιπόν", ότι είναι βαθιά χριστιανός, δε του αρέσουν όμως κάποια πράγματα που βλέπει από εκπροσώπους της Εκκλησίας, όπως όταν πήγε σε μία βάφτιση και είδε τον παπά με χειλόφωνο. Ξεκαθάρισε, πάντως ότι αυτό δεν έχει να κάνει με την πίστη του, αλλά με τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...