Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Βαλβέρδε ΤΕΛΟΣ από τον Ολυμπιακό!

Την αποχώρησή του από την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού στο τέλος της σεζόν, ανακοίνωσε επισήμως ο Ερνέστο Βαλβέρδε.

Ο Ισπανός τεχνικός ήταν γνωστό εδώ και καιρό, ότι ήθελε να επιστρέψει στην πατρίδα του, αλλά παρόλα αυτά η διοίκηση των «ερυθρολεύκων» έκανε κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον πείσει να παραμείνει για τουλάχιστον άλλον έναν χρόνο.

Το φινάλε της δεύτερης θητείας του Βαλβέρδε στον σύλλογο του Πειραιά γράφτηκε στο ραντεβού που είχε την Πέμπτη το μεσημέρι με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη, στον οποίο γνωστοποίησε την οριστική απόφασή του να αποχωρήσει

«Είναι μια δύσκολη μέρα για μένα. Ο λόγος που είμαι εδώ είναι για να ανακοινώσω ότι δεν θα είμαι ο προπονητής του Ολυμπιακού», ξεκαθάρισε ο 49χρονος προπονητής σε συνέντευξη Τύπου, που ακολούθησε τη συνάντηση του με τον «ισχυρό άνδρα» του Ολυμπιακού.

«Θέλω να σας εξηγήσω πως φτάσαμε ως εδώ. Πέρυσι όταν ανανεώσαμε τη συνεργασία είχα πει στον πρόεδρο πως μάλλον θα ήταν η τελευταία. Είχαμε συμφωνία να μην πούμε τίποτα, γιατί ο πρόεδρος πίστευε πως μπορούσε να μου αλλάξει γνώμη. Αυτό το λέω για να δείτε τη σχέση εμπιστοσύνης που υπάρχει μεταξύ του προέδρου και εμένα, καθ' όλη τη διάρκεια της συνεργασίας, αλλά και να αποφύγουμε όλα αυτά που θα πουν για ομάδα που με συνδέουν», πρόσθεσε.

Όπως είπε, η απόφασή του αυτή ελήφθη για προσωπικούς λόγους, αλλά και επειδή έκρινε πως ο κύκλος του στον Ολυμπιακό έχει ολοκληρωθεί.

«Υπάρχουν πολλοί λόγοι που φτάσαμε εδώ. Ο σημαντικότερος είναι προσωπικός και είναι πράγματα που αφορούν μόνο εμένα και δεν μπορούμε να τα πούμε στην συνέντευξη Τύπου. Το άλλο είναι ότι έχω συμπληρώσει τρία χρόνια με την ομάδα του Ολυμπιακού που είναι απαιτητική. Αυτό ήταν κουραστικό για μένα. Στο ποδόσφαιρο και στη ζωή τρία χρόνια είναι πολύ καιρός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...