Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ: Η δραματική μαρτυρία του πατέρα του Παύλου Φύσσα

Ο Παναγιώτης Φύσσας βρέθηκε στο σημείο της δολοφονίας του γιου του, εμφανώς συγκινημένος και συγκλονισμένος.


"Μου είπαν ότι έβλεπαν την μπάλα ο γιος μου με δύο άλλα άτομα. Κάποιος από την παρέα είπε κάτι για τους χρυσαυγίτες και κάποιος ειδοποίησε τους χρυσαυγίτες", είπε ο Παναγιώτης Φύσσας.

Περιγράφοντας τα λεπτά που ακολούθησαν είπε: "Ο γιος μου μπήκε μπροστά, έδιωξε τα παιδιά και έρχεται ένας με το αμάξι, βγαίνει και τον καρφώνει στην καρδιά. Ο γιατρός μου είπε ότι είναι επαγγελματικό χτύπημα".

Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα, σύμφωνα με τα όσα του μετέφεραν άνθρωποι από την περιοχή, συμπλήρωσε: "Η κοπέλα του γιου μου έλεγε στους αστυνομικούς, "χωρίστε τους, δεν βλέπετε τι γίνεται;". Της είπαν "είναι πολλοί, πώς να τα βάλουμε εμείς μαζί τους;".

Δείτε το video :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...