Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

«Τη στραγγάλισα γιατί μου ζήταγε γάμο» λέει ο δράστης της δολοφονίας στο Πόρτο Γερμενό


Τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα που συνέβησαν λίγο πριν τη δολοφονία της 39χρονης στο Πόρτο Γερμενό έδωσε ο άνθρωπος που τη στραγγάλισε.

Ο πρώην σύντροφος της άτυχης γυναίκας, που έχει ομολογήσει την πράξη του, υποστήριξε στον ανακριτή πως τον πίεζε να την παντρευτεί και εκείνος έχασε την ψυχραιμία του και την σκότωσε μετά από ένα καυγά που είχαν.

«Τη στραγγάλισα με τα ίδια μου τα χέρια και την πέταξα σε χωράφι στο Πόρτο Γερμενό γιατί μου ζήταγε γάμο», ανέφερε ο 26χρονος, που οδηγήθηκε στις φυλακές.

Ο τσακωμός αυτός ήταν μοιραίος για την 39χρονη που εργαζόταν σε γυμναστήριο, αλλά δεν ήταν ο πρώτος που είχε το ζευγάρι, καθώς η μητέρα της άτυχης κοπέλας έχει αναφέρει πως τη χτύπαγε, την κλείδωνε και τη βασάνιζε, αλλά κανείς δεν πίστευε ότι θα την σκοτώσει.

«Την βασάνιζε και αυτή τον αγαπούσε. Τον αγαπούσε αυτή. Της τα έλεγα και μου έλεγε "μαμά μου τον αγαπάω"» τόνισε η μητέρα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...