Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ο Γιάννης Βούρος αποκάλυψε πώς έμαθε ότι η Μαρία Λουίζα δεν ήταν παιδί του

Για όλα μίλησε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ο Γιάννης Βούρος, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων, πώς αισθάνθηκε όταν έμαθε ότι η Μαρία Λουίζα Βούρου δεν ήταν βιολογικό του παιδί.

«Αυτό που με πείραξε και είναι η πρώτη φορά που το λέω, είναι ότι ήθελα από τη μάνα της ένα συγγνώμη ή κι ένα ευχαριστώ. Γιατί τότε έπεσαν δίπλα μου πολλοί δικηγόροι και μου είπαν ότι μπορώ να διεκδικήσω τη "μάνα μου και τον πατέρα μου". Για απάτη, για ηθική βλάβη και άλλα. Δεν μπήκα όμως σ' αυτή τη διαδικασία. Δε με αφορούσε», ανέφερε ο ηθοποιός και βουλευτής.

Παράλληλα, αποκάλυψε και πώς του μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά: «Όταν ήταν τεσσάρων χρονών η Μαρία Λουίζα, ήρθε κάποια φίλη από ένα παιδικό πάρτι και μου λέει "επειδή είσαι φίλος, θέλω να σου πω κάτι". Και μου είπε όπως ήταν οι μαμάδες μαζί και συζητούσαν για παιδιά, για σχέσεις, για το ποιος μοιάζει, είπε μία κυρία στη μαμά ότι η Μαρία Λουίζα δε μοιάζει στον Γιάννη. Και μέσα στην ευφορία της στιγμής, ίσως και για να κάνει το κομμάτι της, εκείνη απάντησε "Ακόμα και αν μοιάζει στον Πέτρο ή στον Κώστα... ο Γιάννης το αναγνώρισε". Εκεί μπήκε ένα σαράκι, να διεκδικώ ένα dna που με δικηγόρους είχα αποφασίσει να το σκίσουμε και να μη μάθει ποτέ κανείς τίποτα, παρά μόνο να το ξέρουμε, απλά επειδή πριν κλείσω τα μάτια μου ήθελα να το ξέρω. Βεβαίως μέχρι που ενηλικιώθηκε η Μαρία Λουίζα, όλες τις φορές που εγώ το θέλησα απορρίφθηκε από την άλλη πλευρά. Κάποια στιγμή χαθήκαμε και όταν πια η Μαρία Λουίζα έγινε 20 χρονών, εκεί επάνω που συζητώντας και ξανασμίγοντας τη σχέση μας με πολύ συγκινητικό τρόπο, το συζητήσαμε και το λέω προς τιμήν της μου λέει "μπαμπά αύριο πάμε για dna οι δυο μας"».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο γιο του, Στέφανο, και για το πρόβλημα που έχει στα άκρα του λέγοντας: «Είμαι πολύ περήφανος για τον Στέφανο, είναι το καμάρι της οικογένειας. Ένα παιδί που καθίσαμε απέναντί του και του είπαμε "ή θα γίνεις παράδειγμα προς μίμηση ή θα σε λυπάται η κοινωνία". Τελικά ο Στέφανος μεγάλωσε σαν παράδειγμα προς μίμηση, με τις σπουδές του, τις κοπέλες του, τα αυτοκίνητά του. Έκανε μεταπτυχιακό, με τα ποδόσφαιρά του, με το κολύμπι του, με τη συμμετοχή του στην κοινωνία σαν ενεργό κύτταρο».

Τέλος, σχετικά με τον τίτλο του sex symbol, ο Γιάννης Βούρος δήλωσε πως είναι ωραίο να το ζεις... «αλλά αλίμονο αν μείνεις μόνο σε αυτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...