Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Τα golden boys της Συγγρού, πίσω από τις διαγραφές των βουλευτών

Για golden boys που "παρέσυραν" τον Α. Σαμαρά, και προχώρησε στις διαγραφές, έκανε λόγο ο μέχρι πρότινος στενός συνεργάτης του... προέδρου της ΝΔ, ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Κ. Μαρκόπουλος.

Ο μέχρι χθες κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, άφησε βαρύτατες αιχμές για τον τρόπο που έγιναν οι διαγραφές, υπονοώντας πως ο πρόεδρος της ΝΔ «παρασύρθηκε» από τα golden boys της Συγγρού κι απ΄ όσους έραβαν υπουργικά κουστούμια πριν από την ορκωμοσία της κυβέρνησης Παπαδήμου.

«Η ΝΔ ανήκει στους πολίτες που την ακολουθούν αν παρεκτραπεί σε νεοφιλελεύθερες εκτιμήσεις θα
EPP Summit March 2010
EPP Summit March 2010 (Photo credit: European People's Party - EPP)
υποστεί ένα πολύ μεγάλο κάταγμα στην κοινωνία, εκτίμησε» είπε ο κ. Μαρκόπουλος.

Επίσης τόνισε ότι είναι λάθος για τη ΝΔ να παρασύρεται από αυτούς που έραβαν κοστούμια την παραμονή της ορκωμοσίας του κ. Παπαδήμου όπως επίσης λάθος είναι για τη ΝΔ να ακολουθεί τον υπουργό Οικονομικών του 8%.

«Η παράταξη της ΝΔ έχει ξεχωριστή αίσθηση του πατριωτισμού, η παράταξη έχει στην πλάτη της την ευθύνη της χώρας και ο Αντώνης Σαμαράς θα πρέπει να ενώσει την παράταξη τώρα, όχι για τον ίδιο αλλά για τον λαό» σημείωσε.

Η χώρα, συμπλήρωσε, θα πρέπει να κυβερνηθεί από ανθρώπους που δεν ζουν από χορηγίες και έχουν αίσθηση από τη ζωή, συμπληρώνοντας ότι θα μιλήσει για τα golden boys της παράταξης αργότερα.

Τέλος για το πολιτικό του μέλλον είπε πως «αν η ΝΔ, δεν με θέλει, τουλάχιστον εγώ είμαι γιατρός έχω δουλειά να κάνω, δεν είμαι κανένα golden boy, έχω ένσημα, σώας τα φρένας και τη ψυχή μου δυνατή και για την πολιτική».


kentrinews.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...