Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Γιολάντα Διαμαντή: «Θέλω να δείρω τον Περρή!»

Η 38χρονη παρουσιάστρια συναντάει την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου τον Γιώργο Σατσίδη στην εκπομπή «Movies & Stars» (MTV Greece, 20.00).

Για την ξαφνική διακοπή της συνεργασίας της με τον Βαγγέλη Περρή επισημαίνει: «Κάθε εμπόδιο για καλό, τέρμα η ιστορία, πάμε για άλλα! Με τον Βαγγέλη δεν τελειώσαμε, έχουμε πράγματα να κάνουμε και ευελπιστούμε και οι δύο να είμαστε ξανά μαζί. Είμαστε σε κουβέντες αλλά είναι κάτι που θέλουμε και οι δύο πάρα πολύ. Και οι δυο θέλουμε να δουλεύουμε μαζί, έχουμε συνηθίσει το ραδιόφωνο μαζί, είναι σπάνια η χημεία μας».

«Γενικώς είμαι κτητική με τους ανθρώπους που αγαπάω. Τώρα τον Περρή θέλω να τον δείρω! Του λέω δεν θέλω πολλά πολλά, θέλω να είσαι κύριος! Τις πρώτες μέρες στεναχωριόμουν και με τα μηνύματα που ερχόντουσαν. Τώρα πια δεν ακούω την εκπομπή. Δεν υπάρχει λόγος να χαλιέμαι» αναφέρει στη συνέχεια.

Στην ερώτηση τι της αρέσει να παρακολουθεί στην τηλεόραση απαντάει: «Στην τηλεόραση δεν βλέπω σχεδόν τίποτα. Η Μελέτη μου βγάζει μια τρέλα που εμένα μου κάνει! Ανάμεσα όμως στην τηλεόραση και το ράδιο, χωρίς να το σκεφτώ προτιμώ το ράδιο κι ας είναι οι απολαβές μικρότερες. Το προτιμώ 1000%!».

Σε ό,τι αφορά την κρίση και πως την αντιμετωπίζει, υπογραμμίζει: «Είναι τόσος πολύς ο κόσμος που είναι άνεργος, εγώ είμαι το τίποτα μπροστά σε αυτό. Έχω μια οικογένεια και έναν σύζυγο και κάπως τα βγάζουμε πέρα. Σκέφτομαι κάποιον που έχει χάσει τη δουλειά του και εκείνος και η σύζυγός του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...