Απόφαση – ράπισμα στον Τούρκο βασιλιά του γιαουρτιού, που έκανε περιουσία εκατοντάδων εκατομμυρίων, με «μαϊμού» ελληνικά γιαούρτια, παραπλανώντας τους καταναλωτές, επί σειρά ετών. Διαβάστε την απόφαση του Βρετανικού δικαστηρίου…
Μπορεί στις ΗΠΑ να έχει συνδέσει το όνομά του με το ελληνικό γιαούρτι, αλλά τους Βρετανούς δεν κατάφερε να τους ξεγελάσει. Ο λόγος για τον κ. Chobani ή κατά κόσμον Χαμντί Ουλουκάγια, έναν Τούρκο που έχει γίνει ζάπλουτος πουλώντας… ελληνικό γιαούρτι.
Ο Ουλουκάγια εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι το ελληνικό γιαούρτι έχει γίνει μόδα στις ΗΠΑ και έχει θησαυρίσει με την οικογενειακή του επιχείρηση Agro Farma, καθώς πουλάει γιαούρτια που αποκαλεί ελληνικά.
Ωστόσο στη Βρετανία βρήκε τοίχο, και συγκεκριμένα τον τοίχο του Ανώτατου Δικαστηρίου του Λονδίνου που αποφάνθηκε ότι η εταιρεία δεν πρέπει να μιλάει για ελληνικό γιαούρτι, την ώρα που το προϊόν παρασκευάζεται στην Τουρκία. Για την ακρίβεια το δικαστήριο είπε ότι τα γράμματα πάνω στη συσκευασία που αναφέρουν ότι το γιαούρτι φτιάχνεται στις ΗΠΑ είναι επίτηδες πολύ μικρά και γι αυτό θα πρέπει να μεγαλώσει η γραμματοσειρά.
Ο δικαστής μάλιστα είπε ότι με αυτές τις τακτικές, οι καταναλωτές στη Βρετανία έχουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι το γιαούρτι Chobani φτιάχνεται στην Ελλάδα. Από την πλευρά της η διευθύντρια της Chobani είπε ότι δεν προσπαθούν να περάσουν το γιαούρτι τους ως ελληνικό, αλλά ως προϊόν με λίγες θερμίδες.
Η υπόθεση έφτασε στα βρετανικά δικαστήρια από τον μεγάλο αντίπαλο του Chobani, τη ΦΑΓΕ.
Chobani και ΦΑΓΕ κονταροχτυπιούνται στις ΗΠΑ
Η κόντρα Chobani και ΦΑΓΕ έχει ξεκινήσει από τις ΗΠΑ λαθώς πρόκειται για τις δύο κορυφαίες μάρκες «ελληνικού» γιαουρτιού, με τις εταιρείες να έχουν εγκαταστήσει τα εργοστάσιά τους στη Νέα Υόρκη και να επεκτείνονται διαρκώς,
Το ελληνικό γιαούρτι είναι τόσο δημοφιλές που φέρνει κέρδη για ελληνικές αλλά και ξένες επιχειρήσεις, αναγκάζοντας ακόμη και μεγάλες πολυεθνικές να στραφούν στην παραγωγή του.
Ξεπουλώντας στη διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα είδη, το ελληνικό γιαούρτι οφείλει το μυστικό της επιτυχίας του στη χρονοβόρα και ειδική διαδικασία παραγωγής του καθώς αφαιρείται περισσότερο νερό ώστε να παραμένει πλούσιο σε πρωτεΐνες.
Ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει σημαντικά λιγότερες ποσότητες γιαουρτιού από τον μέσο Ευρωπαίο, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει κίνητρο και για άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να κυνηγήσουν το αμερικανικό όνειρο.
Μπορεί στις ΗΠΑ να έχει συνδέσει το όνομά του με το ελληνικό γιαούρτι, αλλά τους Βρετανούς δεν κατάφερε να τους ξεγελάσει. Ο λόγος για τον κ. Chobani ή κατά κόσμον Χαμντί Ουλουκάγια, έναν Τούρκο που έχει γίνει ζάπλουτος πουλώντας… ελληνικό γιαούρτι.
Ο Ουλουκάγια εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι το ελληνικό γιαούρτι έχει γίνει μόδα στις ΗΠΑ και έχει θησαυρίσει με την οικογενειακή του επιχείρηση Agro Farma, καθώς πουλάει γιαούρτια που αποκαλεί ελληνικά.
Ωστόσο στη Βρετανία βρήκε τοίχο, και συγκεκριμένα τον τοίχο του Ανώτατου Δικαστηρίου του Λονδίνου που αποφάνθηκε ότι η εταιρεία δεν πρέπει να μιλάει για ελληνικό γιαούρτι, την ώρα που το προϊόν παρασκευάζεται στην Τουρκία. Για την ακρίβεια το δικαστήριο είπε ότι τα γράμματα πάνω στη συσκευασία που αναφέρουν ότι το γιαούρτι φτιάχνεται στις ΗΠΑ είναι επίτηδες πολύ μικρά και γι αυτό θα πρέπει να μεγαλώσει η γραμματοσειρά.
Ο δικαστής μάλιστα είπε ότι με αυτές τις τακτικές, οι καταναλωτές στη Βρετανία έχουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι το γιαούρτι Chobani φτιάχνεται στην Ελλάδα. Από την πλευρά της η διευθύντρια της Chobani είπε ότι δεν προσπαθούν να περάσουν το γιαούρτι τους ως ελληνικό, αλλά ως προϊόν με λίγες θερμίδες.
Η υπόθεση έφτασε στα βρετανικά δικαστήρια από τον μεγάλο αντίπαλο του Chobani, τη ΦΑΓΕ.
Chobani και ΦΑΓΕ κονταροχτυπιούνται στις ΗΠΑ
Η κόντρα Chobani και ΦΑΓΕ έχει ξεκινήσει από τις ΗΠΑ λαθώς πρόκειται για τις δύο κορυφαίες μάρκες «ελληνικού» γιαουρτιού, με τις εταιρείες να έχουν εγκαταστήσει τα εργοστάσιά τους στη Νέα Υόρκη και να επεκτείνονται διαρκώς,
Το ελληνικό γιαούρτι είναι τόσο δημοφιλές που φέρνει κέρδη για ελληνικές αλλά και ξένες επιχειρήσεις, αναγκάζοντας ακόμη και μεγάλες πολυεθνικές να στραφούν στην παραγωγή του.
Ξεπουλώντας στη διπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα είδη, το ελληνικό γιαούρτι οφείλει το μυστικό της επιτυχίας του στη χρονοβόρα και ειδική διαδικασία παραγωγής του καθώς αφαιρείται περισσότερο νερό ώστε να παραμένει πλούσιο σε πρωτεΐνες.
Ο μέσος Αμερικανός καταναλώνει σημαντικά λιγότερες ποσότητες γιαουρτιού από τον μέσο Ευρωπαίο, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει κίνητρο και για άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να κυνηγήσουν το αμερικανικό όνειρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!