Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ευγενία Μανωλίδου: Κατέθεσε αγωγή εναντίον του Κώστα Βαξεβάνη

Η Ευγενία Μανωλίδου ξέσπασε πριν λίγες μέρες μέσα από την προσωπική της σελίδα στο twitter. "Αρκετή υπομονή έχω κάνει τελευταία και έχει αρχίσει να εξαντλείται, οποίος υπονοήσει ξανά ότι κλέβω το κράτος, θα υποστεί τις συνέπειες”, αναφερόμενη στα δημοσιεύματα που ήθελαν το όνομά της στη λίστα Λαγκάρντ.

Η γνωστή συνθέτις αυτή τη φορά κινείται νομικά και συγκεκριμένα κατά του Κώστα Βαξεβάνη. Στην μήνυση που υπέβαλε κατά του δημοσιογράφου και δημοσίευσε σήμερα η εκπομπή Μίλα, αναφέρει ότι δεν έχει καμία σχέση με την λίστα ενώ ξεκαθαρίζει πως ο πρώην σύζυγός της Θόδωρος Μανωλίδης απλά την είχε συμπεριλάβει ως αντιπρόσωπο σε μία από τις υποθέσεις του.

"Ο εναγόμενος λοιπόν στην προσπάθεια του να συγκρουστεί πολιτικά με το σύζυγό μου Άδωνι Γεωργιάδη επιλέγει λέγοντας ψέματα να με εμπλέξει ως μέλος της λίστας Λαγκάρντ", αναφέρει χαρακτηριστικά η Ευγενία στην αγωγή της.

"Η πραγματικότητα που γνωρίζει ο εναγόμενος είναι ότι πελάτης ήταν ο τότε σύζυγός μου ζωγράφος Μανωλίδης με τον οποίο εγώ βρισκόμουν σε διάσταση από το 2003 έχει εκδοθεί διαζύγιο από το έτος 2009, μετά από σφοδρή αντιδικία, η οποία μάλιστα είχε κορυφωθεί το 2005, γνωστή στα ΜΜΕ, άρα εν γνώσει του εναγομένου, που κάνει δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και επομένως καλά γνώριζε ότι ουδεμία σχέση με το συγκεκριμένο λογαριασμό είχα ποτέ ή μπορούσα να έχω. Ο εναγόμενος γνωρίζει ότι ήδη έχω χωρίσει και έχω παντρευτεί εκ νέου με τον Άδωνι Γεωργιάδη...", συνεχίζει η συνθέτις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...