Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Γρονθοκόπησε οδηγό στη μέση του δρόμου ο Γιάννης Ζουγανέλης


Για τον άγριο καβγά που έκανε στη μέση του δρόμου προκειμένου να υπερασπιστεί μια νεαρή γυναίκα μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Γιάννης Ζουγανέλης σε κυριακάτικη εφημερίδα.

«Εριξα μπουνιά σε οδηγό που έβριζε αισχρά και σεξιστικά ένα κοριτσάκι που άθελά του του έκλεισε το δρόμο. Είμαι υπέρ της χειροδικίας, δεν μασάω, είμαι δυνατός και θα υπερασπιστώ τους αδύναμους». Αυτό δήλωσε ο -επίτιμος καθηγητής στην Ακαδημία Τεχνών του Μονάχου και πτυχιούχος της Αρχιτεκτονικής- τραγουδοποιός στο «Πρώτο Θέμα».

Προσθέτοντας, όσον αφορά τους ποιους θεωρεί συναδέλφους: «Δεν θεωρώ συναδέλφους άτομα που κάνουμε απλώς την ίδια δουλειά. Συνάδελφος είναι κάποιος που έχουμε ιδεολογική και αισθητική συγγένεια, όχι όλοι αυτοί οι ημιμαθείς και τυχάρπαστοι τύποι που ασχολήθηκαν με την εξουσία. Αυτοί είναι ύποπτοι».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Γιάννης Ζουγανέλης μίλησε και για την απόφαση της κόρης του, Ελεωνόρας, να γίνει τραγουδίστρια «Χάρηκα με την απόφασή της. Δεν είναι ιδιοκτησία μου. Η κόρη μου μεγάλωσε σε μουσικές σκηνές και θέατρα. Στους δίσκους που έγραφα μου έκανε φωνητικά. Είναι εξαιρετικό, ταπεινό και όμορφο πλάσμα η Ελεωνόρα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...