Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Η πρώτη νύχτα της Βίκυς Σταμάτη στις φυλακές του Κορυδαλλού

Το κατώφλι των φυλακών του Κορυδαλλού πέρασε χθες το βράδυ η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη, μετά την απολογία της στο ανακριτή. 
 
Η Βίκυ Σταμάτη η οποία κατηγορείται για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος πέρασε την πρώτη της νύχτα σε κελί της πτέρυγας των γυναικείων φυλακών και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αμίλητη και καταβεβλημένη.

Στον ανακριτή σύμφωνα με πληροφορίες δήλωσε ότι «πιστεύω ότι αποτελεί κοινό τόπο και δίδαγμα της κοινής πείρας το ότι μια γυναίκα όπως εγώ, με την όποια παιδεία και αγωγή μου, γνωρίζοντας έναν άντρα σαν το σύζυγό μου, στη θέση που βρισκόταν, τη διαδρομή που είχε, τη γοητεία που ασκούσε στη δική μου σκέψη και ψυχή, το τελευταίο που ενδιαφερόταν να πληροφορηθεί θα ήταν οι λεπτομέρειες των πολιτικών δράσεων και αποφάσεών του ή οτιδήποτε άλλο θα σχετιζόταν με την επαγγελματική-πολιτική του δράση. Ήμουν ένας πιστός και αφοσιωμένος άνθρωπος στον σύντροφο της ζωής μου και το παιδί μας»

Δήλωσε ότι ουδέποτε περιήλθε σε γνώση της κάποιο στοιχείο που να εγείρει υπόνοια για κάτι επιλήψιμο ενώ φέρεται κατά την απολογία της να ισχυρίσθηκε ότι ουδέποτε είχε συναλλαγή, συνεργασία ή άλλου είδους σχέση, με τις τρεις επίμαχες off shore εταιρείες (Nobilis, Torcasso και Blue Bell), πλην της Nobilis από την οποία αγοράστηκε το ακίνητο.

Οι συνήγοροί της Βίκυς Σταμάτη μετά την προφυλάκισή της έκαναν λόγο σκληρή, άδικη και ανάλγητη απόφαση επισημαίνοντας ότι προφυλακίζεται ενώ είναι μητέρα ενός παιδιού ηλικίας πέντε ετών .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...