Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

"Καρφώνει" την Βικυ Σταμάτη η κόρη του Άκη που προφυλακίστηκε

Προφυλακιστέα κρίθηκε η κόρη του Ακη Τσοχατζόπουλου μετά την απολογία της ενώπιον του ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή. Η κόρη του Άκη έκανε επίθεση στη Βίκυ Σταμάτη και αποκάλυψε ότι εμπόδιζε τις σχέσεις με τον πατέρα της. "Ούτε στα βαφτίσια του παιδιού τους με κάλεσαν" φέρεται να δήλωσε.


Η Αρετή Τσοχατζοπούλου είναι κατηγορουμένη στην υπόθεση νομιμοποίησης παράνομων αμοιβών του πατέρα της από προμήθειες όπλων για το υπουργείο Εθνικής Αμυνας.

Σύμφωνα με το εισαγγελικό πόρισμα η κόρη του πρώην υπουργού, στις 25 Μαΐου 2006 φέρεται -σε συνεργασία με τον επίσης κρατούμενο συγκατηγορούμενο της Αστέριο Οικονομίδη, ιδιοκτήτη κατασκευαστικής εταιρείας- μέσω κατάρτισης εικονικού συμβολαίου, να αγόρασε διαμέρισμα στο Κολωνάκι, επιφανείας 402 τετραγωνικών μέτρων. Το επίμαχο ακίνητο εμφανιζόταν να ανήκε την εταιρεία του Οικονομίδη προερχόμενο από αγορά, με πωλήτρια εξωχώρια εταιρεία που ανήκε στον πρώην υπουργό.

Κατά το κατηγορητήριο, η Αρετή Τσοχατζοπούλου «επωφελήθηκε» από τη δραστηριότητα της οργάνωσης που λειτουργούσε για τους σκοπούς της απόκρυψης παράνομων αμοιβών του Ακη Τσοχατζόπουλου και είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη δομή της (της οργάνωσης) στην αλλοδαπή. Αναφέρεται, επίσης, ότι η συμμετοχή της στην οργάνωση αυτή δεν έχει πλήρως διευκρινιστεί.

Ενώπιον του ανακριτή θα απολογηθούν σήμερα η θεία και ο αδελφός της συζύγου του πρώην υπουργού, Βίκυς Σταμάτη, η οποία θα περάσει αύριο και εκείνη το κατώφλι του ανακριτή.

 Υπόμνημα φωτιά


Σε υπόμνημα-φωτιά, 17 σελίδων, που κατέθεσε στον ανακριτή η κόρη του πρώην υπουργού, αρνείται την κατηγορία που αντιμετωπίζει --ξέπλυμα μαύρου χρήματος-, ενώ δηλώνει αποστασιοποιημένη από τις προσωπικές επιλογές του πατέρα της, οι οποίες (όπως επισημαίνει) «με έφεραν αντιμέτωπη με τη σύντροφό του και μου αποστέρησαν από πολύ νωρίς  την καθημερινή επαφή μαζί του»!

Μάλιστα, όπως λέει, επέλεξε να μην παρευρεθεί στο δεύτερο γάμο του πατέρα της με τη Βίκυ Σταμάτη, το 2004, ενώ δεν προσκλήθηκαν καν στην βάφτιση του γιου τους.

Οσον αφορά την ουσία της κατηγορίας που αφορά τον τρόπο με τον οποίο απέκτησε το επίμαχο ακίνητο επί της Δεινοκράτους, η Αρετή Τσοχατζοπούλου επισημαίνει πως το αγόρασε  με χρήματα που προέρχονται από την πώληση άλλου ακινήτου που η ίδια και η συνεργάτιδά της (ως αρχιτέκτονας – κατασκευάστρια) είχαν αναγείρει στη Καλλιθέα εντός οικοπέδου 321,79 τ.μ.


«Η σχέση του πατέρα μου με την Β. Σταμάτη»


Αναφερόμενη στη σχέση του πατέρα της με την Β. Σταμάτη, η κόρη του Α. Τσαχατζόπουλου υπογραμμίζει στο απολογητικό της υπόμνημα: «Η σύναψη της σχέσεως αυτής… απασχόλησε και απασχολεί έντονα τη δημοσιότητα και έδωσε, δυστυχώς, άφθονη τροφή για σχόλια επί δεκαπέντε συναπτά έτη. Καίτοι αφορά αμιγώς τον ιδιωτικό βίο της οικογενείας μου, αποτελεί κοινό κτήμα στη συνείδηση όλων των γνωστών και  φίλων, αλλά και του κάθε πολίτη το γεγονός ότι εν όψει της σχέσης αυτής, της πικρίας που η μητέρα μου αντιμετώπισε, όλων των δυσάρεστων σχολίων, ενώπιον των οποίων η οικογένειά μου ήταν εκτεθειμένη επί δεκαετίες, οι σχέσεις μου με τον πατέρα μου από τη διάσπαση της έγγαμης συμβίωσής του με την μητέρα μου και μετά έγιναν, δυστυχώς, περισσότερο τυπικές και λιγότερο ουσιαστικές».

Η Αρετή Τσοχατζοπούλου τονίζει ότι αγαπάει τον πατέρα της και αγωνιά για την τύχη του, ωστόσο, όπως λέει:

«…Οι προσωπικές επιλογές του με έφεραν, δυστυχώς, αντιμέτωπη με την νέα σύντροφό του και μου αποστέρησαν από πολύ νωρίς την καθημερινή επαφή μαζί του. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός ότι και μετά την οριστική επιστροφή μου στην Ελλάδα, τη γέννηση των τριών τέκνων μου και καθ’ όλο το χρονικό διάστημα έως και σήμερον οι κοινές μας εμφανίσεις μας είναι ανύπαρκτες και η προσωπική μας επικοινωνίας έως ελάχιστη, δυναμιτιζόταν αυτή καθημερινά από την ένταση στις σχέσεις μεταξύ των γονιών μου. Συνειδητά δεν παρευρέθην στο δεύτερο γάμο του το έτος 2004, αλλά ούτε και προσκλήθηκα στην βάφτιση του υιού τους με την Βίκυ Σταμάτη, ενώ η παρουσία του ιδίου στις βαπτίσεις των υιών μου ήταν ολιγόλεπτη κατά τη διάρκεια των μυστηρίων. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι μετά τη γέννηση του πρωτότοκου υιού μου την 31η-12-1998 και την εγκατάστασή μου στο επίδικο ακίνητο της οδού Δεινοκράτους αρ. 60 ο πατέρας μου μας επισκέφτηκε δύο χρόνια μετά, με αφορμή τα γενέθλια του υιού μου».

«Είναι αυτόνομη, δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη»


Η Αρετή Τσοχατζόπούλου υποστηρίζει δεν έχει καμία σχέση με τις δραστηριότητες του πατέρα της, καθώς έχει ξεχωριστή επαγγελματική δραστηριότητα (στο χώρο των κατασκευών ως ελεύθερη επαγγελματίας) και αφήνει να εννοηθεί ότι …πληρώνει για τις υπό διερεύνηση δραστηριότητες του πατέρα της!

Αναφέρει σχετικά στο υπόμνημά της: «Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι παρά την αρχική επιστροφή μου στην Ελλάδα το έτος 1994- σε εποχή που ο πατέρας μου είχε εκλεγεί βουλευτής και είχε αναλάβει εκ νέου υπουργικά καθήκοντα- επέλεξα να εργαστώ για το διάστημα 1997-1998 στις Βρυξέλλες, προκειμένου να προσφέρω τις υπηρεσίες μου υπέρ ατόμων με ειδικές ανάγκες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και για να ξεφύγω από θλιβερές οικογενειακές διενέξεις, οι οποίες ξεκίνησαν μετά την σύναψη της εξωσυζυγικής σχέσεως του πατέρα μου με την Βίκυ Σταμάτη και την διάσπαση της έγγαμης συμβίωσής του με την μητέρα μου ήδη από το έτος 1996».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...