Οι περισσότεροι Έλληνες εφοπλιστές - κατά την πάγια πρακτική τους- γύρισαν για μια ακόμη φορά την πλάτη στη χώρα και στα δύσκολα που περνά και βολεύτηκαν στη... φορολογική ασυλία που τους έχει απλόχερα παραχωρηθεί.
Μπορεί η εθελοντική εισφορά των εφοπλιστών να χαρακτηρίστηκε ως εγχείρημα «εθνικής σημασίας», ακόμα και από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό και να πολυδιαφημίστηκε, ωστόσο, το... αυτί των περισσοτέρων δεν φαίνεται να ίδρωσε.
Οι «πατριώτες» της ναυτιλίας -όπως αρέσκονται οι περισσότεροι να αυτοχαρακτηρίζονται –που συνεχίζουν εν καιρώ κρίσης να γιγαντώνουν τις περιουσίες τους, αρνούνται να δώσουν ένα μικρό μέρος από τα τεράστια κέρδη τους για τη σωτηρία της πατρίδας.
Για μια ακόμη φορά έμειναν στα λόγια και στις υποσχέσεις ότι ΘΑ βοηθήσουν.
Την ίδια ώρα συνεχίζουν να «χτίζουν» θαλαμηγούς και τάνκερς, ενώ ο ελληνικός λαός βάλλεται από τα βαριά φορολογικά μέτρα από τα οποία οι «ιερές αγελάδες» φυσικά εξαιρούνται!
Μπορεί τα βάρβαρα, αντιλαϊκά μέτρα που έχουν επιβληθεί να έχουν γονατίσει το σύνολο των Ελλήνων, ωστόσο, το εφοπλιστικό κεφάλαιο εξακολουθεί να παραμένει στο απυρόβλητο, απολαμβάνοντας ένα σκανδαλώδες καθεστώς φορολογικής ασυλίας.
Ορισμένοι από αυτούς μάλιστα, αδιαφορούν ακόμα και για το Σύνταγμα, το οποίο ρητά αναφέρεται στην υποχρέωση των Ελλήνων πολιτών να συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Σύμφωνα με λίστα που παραθέτει η «Deal News», μεταξύ των εφοπλιστών που δεν ανταποκρίθηκαν και δε δήλωσαν συμμετοχή χωρίς να είναι γνωστή η αιτία- είναι ο Πάρις Δράγνης της Goldenport, ο Αδαμάντιος Πολέμης της Polempros Shipping, ο Κωστάκης Λοΐζου των εταιρειών Core Marine, και Louis Hellenic Cruises, ο Βασίλης Θεοχαράκης της Teo Shipping Group, ο Νίκος Ε. Λιβανός της Kyla Shipping Enterprises, ο Πήτερ Λιβανός της Gaslog LNG Services, ο Γιώργος Σακαλής της Fairport Shipping, ο Λεωνίδας – Δημήτρης Ευγενίδης της Niver Lines, ο Νικόλας Φιστές και ο Μιχάλης Ζολώτας της Newlead Shipping, ο Νίκος Νοτιάς της Trojan Maritime, ο Λεό Πατίτσας της Atlas Maritime, ο Γιώργος Περογιαννάκης της Perosea Shipping Company, ο Αδαμάντιος Λεμός της Unisea Shipping, ο Νίκος Μαδιάς της Chaian Spirit Maritime Enterprises, ο Ηλίας Τσάκος της Entrust Marine, ο Πάνος Ηλιόπουλος της Ilios Shipping, ο Σταμάτης Φραγκούλης της S. Fragoulis, ο Γιώργος Φραγκίστας της World Carrier Corporation και Χρήστος Π. Λεμός της Alert Shipmanagement.
Μπορεί η εθελοντική εισφορά των εφοπλιστών να χαρακτηρίστηκε ως εγχείρημα «εθνικής σημασίας», ακόμα και από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό και να πολυδιαφημίστηκε, ωστόσο, το... αυτί των περισσοτέρων δεν φαίνεται να ίδρωσε.
Οι «πατριώτες» της ναυτιλίας -όπως αρέσκονται οι περισσότεροι να αυτοχαρακτηρίζονται –που συνεχίζουν εν καιρώ κρίσης να γιγαντώνουν τις περιουσίες τους, αρνούνται να δώσουν ένα μικρό μέρος από τα τεράστια κέρδη τους για τη σωτηρία της πατρίδας.
Για μια ακόμη φορά έμειναν στα λόγια και στις υποσχέσεις ότι ΘΑ βοηθήσουν.
Την ίδια ώρα συνεχίζουν να «χτίζουν» θαλαμηγούς και τάνκερς, ενώ ο ελληνικός λαός βάλλεται από τα βαριά φορολογικά μέτρα από τα οποία οι «ιερές αγελάδες» φυσικά εξαιρούνται!
Μπορεί τα βάρβαρα, αντιλαϊκά μέτρα που έχουν επιβληθεί να έχουν γονατίσει το σύνολο των Ελλήνων, ωστόσο, το εφοπλιστικό κεφάλαιο εξακολουθεί να παραμένει στο απυρόβλητο, απολαμβάνοντας ένα σκανδαλώδες καθεστώς φορολογικής ασυλίας.
Ορισμένοι από αυτούς μάλιστα, αδιαφορούν ακόμα και για το Σύνταγμα, το οποίο ρητά αναφέρεται στην υποχρέωση των Ελλήνων πολιτών να συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Σύμφωνα με λίστα που παραθέτει η «Deal News», μεταξύ των εφοπλιστών που δεν ανταποκρίθηκαν και δε δήλωσαν συμμετοχή χωρίς να είναι γνωστή η αιτία- είναι ο Πάρις Δράγνης της Goldenport, ο Αδαμάντιος Πολέμης της Polempros Shipping, ο Κωστάκης Λοΐζου των εταιρειών Core Marine, και Louis Hellenic Cruises, ο Βασίλης Θεοχαράκης της Teo Shipping Group, ο Νίκος Ε. Λιβανός της Kyla Shipping Enterprises, ο Πήτερ Λιβανός της Gaslog LNG Services, ο Γιώργος Σακαλής της Fairport Shipping, ο Λεωνίδας – Δημήτρης Ευγενίδης της Niver Lines, ο Νικόλας Φιστές και ο Μιχάλης Ζολώτας της Newlead Shipping, ο Νίκος Νοτιάς της Trojan Maritime, ο Λεό Πατίτσας της Atlas Maritime, ο Γιώργος Περογιαννάκης της Perosea Shipping Company, ο Αδαμάντιος Λεμός της Unisea Shipping, ο Νίκος Μαδιάς της Chaian Spirit Maritime Enterprises, ο Ηλίας Τσάκος της Entrust Marine, ο Πάνος Ηλιόπουλος της Ilios Shipping, ο Σταμάτης Φραγκούλης της S. Fragoulis, ο Γιώργος Φραγκίστας της World Carrier Corporation και Χρήστος Π. Λεμός της Alert Shipmanagement.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!