Οι δάσκαλοι υποστηρίζουν, ότι «οι περισσότερες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) άνοιξαν μόνο για τον αγιασμό, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, ενώ η ίδια εικόνα υπάρχει και στην πλειονότητα των τμημάτων ένταξης. Εξίσου τραγική είναι η κατάσταση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους που περιμένουν δάσκαλο "παράλληλης στήριξης", αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει προσληφθεί κανείς εκπαιδευτικός για τον σκοπό αυτόν. Τα ειδικά σχολεία, στα οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα τελευταία χρόνια αντί να αναβαθμιστούν, λόγω των κυβερνητικών πολιτικών και των μνημονίων, οδηγούνται σε λουκέτο».
Εξίσου αποθαρρυντική είναι και η εικόνα της απασχόλησης των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ). Όπως σημειώνει η ΔΟΕ «θεωρούνται ικανοί να εργάζονται μόνο για αναπληρωτές ενώ καλύπτουν, εδώ και χρόνια, θέσεις μόνιμου προσωπικού. Η εξαγγελία διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή κάθε φορά μένει μόνο στα χαρτιά και στις εξαγγελίες των Υπουργών, ενώ η θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ακόμη και σήμερα, παραμένει κενή».
Οι δάσκαλοι ζητούν, εκτός από την άμεση διενέργεια του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, να προσληφθούν αμέσως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά στις Μονάδες ειδικής αγωγής. Παράλληλα, ζητούν και τη λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!