Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Νάντια Φοντάνα: «Είμαι σε απόγνωση. Σκέφτομαι να αυτοκτονήσω»

Το απόλυτο θηλυκό στο πλευρό του Φώτη Μεταξόπουλου, η Νάντια Φοντάνα, σήμερα προσπαθεί να βγάλει τα προς το ζην δουλεύοντας σκληρά μόνη και για πολλές ώρες στο δικό της πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ στο Παγκράτι. Θύμα αετονύχηδων, έφθασε στο σημείο να χρωστάει ένα υπέρογκο ποσόν, ενώ δηλώνει πως περνά τραγικές στιγμές και σκέφτεται να αυτοκτονήσει.

«Οι Αλβανοί μου έκλεψαν το μαγαζί και αναγκάστηκα να βγάλω το σπίτι μου στο σφυρί. Είμαι σε απόγνωση. Πού να βγω με έξοδα 5.000 ευρώ τον μήνα για το μαγαζί και το σπίτι; Περνάω όχι δύσκολες, τραγικές ώρες. Νιώθω απέραντη μοναξιά και δεν με γεμίζει τίποτα. Τόσο πολύ, που κάποιες φορές να έχω τάση για αυτοκτονία...» δήλωσε η Νάντια Φοντάνα στην εφημερίδα «Espresso».

Χωρίς να έχει κανένα στήριγμα, πολλές φορές λιγοψυχάει, θέλοντας να δώσει ακόμα και τέλος στη ζωή της. Ωστόσο, η δική της αξιοπρέπεια δεν της επιτρέπει να λάβει βοήθεια από κανέναν. Γι αυτό άλλωστε χρόνια τώρα έχει κλειστεί στον εαυτό της.

«Ευτυχώς, έχω τη δουλειά μου και απασχολούμαι δέκα ώρες την ημέρα, η οποία δεν με γεμίζει, για να είμαι ειλικρινής. Δεν με γεμίζει με τίποτα, αλλά ο κάθε άνθρωπος συμβιβάζεται για να ζήσει αξιοπρεπώς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...