Με τίτλο «οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι αποχαιρετούν την Ελλάδα» σε χθεσινό της δημοσίευμά της η γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung κάνει λόγο για σκάνδαλο με μίζες που αποκάλυψε ο εισαγγελέας στη Φρανκφούρτη.
Μόνο στην Ελλάδα η γερμανική εταιρεία είχε προωθήσει 315.000 ευρώ, για το έργο του Προαστιακού. Πλέον η εταιρεία αποφάσισε να αποσυρθεί από «χώρες με υψηλό ρίσκο διαφθοράς» όπως η Ελλάδα, η Λιβύη, η Ρουάντα και η Ταϋλάνδη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Sueddeutsche Zeitung, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι σταματούν να αναλαμβάνουν έργα στην Ελλάδα, την Αλγερία, τη Λιβύη, τη Ρουάντα και την Ταϋλάνδη μετά τη δικαστική έρευνα σε βάρος της εταιρείας για διαφθορά, που κατέληξε στην επιβολή προστίμων.
Τα τελευταία χρόνια η θυγατρική των Γερμανικών Σιδηροδρόμων DB International (DBI) είχε εμπλακεί σε κατασκευαστικά ή συμβουλευτικά έργα. Η εμπλοκή της στην Ελλάδα αφορά τον Προαστιακό που συνδέει το αεροδρόμιο με τον Πειραιά και την Κόρινθο.
"Η εταιρεία αποσύρεται από αρκετές χώρες όπου υπάρχει υψηλό ρίσκο διαφθοράς, γίνονται μεγάλες περικοπές και εν γένει χρειάζεται μια νέα αρχή" δήλωσε ο Gerd Becht Board, υπεύθυνος για τις αποζημιώσεις και τα νομικά ζητήματα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα γραφεία εκτός Γερμανίας θα έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν μόνο έως 500 ευρώ σε ρευστό και απαγορεύεται να γίνονται πληρωμές άνω των 100 ευρώ σε ρευστό.
Η εισαγγελία της Φρανκφούρτης ερευνά 37 άτομα, όλοι πρώην υπάλληλοι της DBI ενώ και η εταιρεία έχει υποβάλλει μηνύσεις σε δέκα πρώην υπαλλήλους της, τους οποίους κατηγορεί ότι της προκάλεσαν ζημιές. Ερευνάται επίσης ο ρόλος της εταιρείας μηχανικών Lahmeyer, η οποία έχει συνεργαστεί με τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους και συνεργάτης της φέρεται αναμεμιγμένος σε υποθέσεις διαφθοράς στην Ελλάδα. Στην εταιρεία έχει ήδη επιβληθεί πρόστιμο 600.000 ευρώ.
Μόνο στην Ελλάδα η γερμανική εταιρεία είχε προωθήσει 315.000 ευρώ, για το έργο του Προαστιακού. Πλέον η εταιρεία αποφάσισε να αποσυρθεί από «χώρες με υψηλό ρίσκο διαφθοράς» όπως η Ελλάδα, η Λιβύη, η Ρουάντα και η Ταϋλάνδη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Sueddeutsche Zeitung, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι σταματούν να αναλαμβάνουν έργα στην Ελλάδα, την Αλγερία, τη Λιβύη, τη Ρουάντα και την Ταϋλάνδη μετά τη δικαστική έρευνα σε βάρος της εταιρείας για διαφθορά, που κατέληξε στην επιβολή προστίμων.
Τα τελευταία χρόνια η θυγατρική των Γερμανικών Σιδηροδρόμων DB International (DBI) είχε εμπλακεί σε κατασκευαστικά ή συμβουλευτικά έργα. Η εμπλοκή της στην Ελλάδα αφορά τον Προαστιακό που συνδέει το αεροδρόμιο με τον Πειραιά και την Κόρινθο.
"Η εταιρεία αποσύρεται από αρκετές χώρες όπου υπάρχει υψηλό ρίσκο διαφθοράς, γίνονται μεγάλες περικοπές και εν γένει χρειάζεται μια νέα αρχή" δήλωσε ο Gerd Becht Board, υπεύθυνος για τις αποζημιώσεις και τα νομικά ζητήματα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα γραφεία εκτός Γερμανίας θα έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν μόνο έως 500 ευρώ σε ρευστό και απαγορεύεται να γίνονται πληρωμές άνω των 100 ευρώ σε ρευστό.
Η εισαγγελία της Φρανκφούρτης ερευνά 37 άτομα, όλοι πρώην υπάλληλοι της DBI ενώ και η εταιρεία έχει υποβάλλει μηνύσεις σε δέκα πρώην υπαλλήλους της, τους οποίους κατηγορεί ότι της προκάλεσαν ζημιές. Ερευνάται επίσης ο ρόλος της εταιρείας μηχανικών Lahmeyer, η οποία έχει συνεργαστεί με τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους και συνεργάτης της φέρεται αναμεμιγμένος σε υποθέσεις διαφθοράς στην Ελλάδα. Στην εταιρεία έχει ήδη επιβληθεί πρόστιμο 600.000 ευρώ.
χαχα καλο,χωρα της διαφθορας η ελλαδα η ρουαντα κτλ,ενω εσεις γερμανοι εντιμιοι ετσι;,να σας θυμισω τα σκανδαλα με τις μιζες της siemens,της mercedes και τις μιζες με τα γερμανικα υποβρυχια που γερνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφή