Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ποιος πρώην της Ναταλίας Γερμανού την εγκατέλειψε για ένα άντρα;

Η Ναταλία Γερμανού πάντα έχει κάτι ενδιαφέρον να πει. Κάτι που αποδεικνύει και με την πρόσφατη συνέντευξή της στο Down Town Κύπρου, όπου μιλάει για την πρώτη της ερωτική εμπειρία, το πόσο ζηλεύει και -πάνω από όλα- για τον πρώην της που την άφησε επειδή ερωτεύτηκε ένα άλλο άντρα.

«Όταν ήμουν 20 χρόνων, είχα σχέση με ένα αγόρι, ο οποίος με χώρισε επειδή ερωτεύτηκε έναν άλλο άνδρα γιατί κατάλαβε ότι η κλίση του ήταν αυτή. Ήταν ένα σοκ για μένα τότε. Ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του-όπως και εκείνος μαζί μου-, όμως, στα 23 του, συνειδητοποίησε τελικά την σεξουαλική του κλίση. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκείνη τη στιγμή! Πάντα θα θυμάμαι ότι ένας πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα. Ελπίζω μόνο να μην φταίω εγώ», δηλώνει η παρουσιάστρια του Μες την Καλή Χαρά στον δημοσιογράφο Αλέξανδρο Πρίφτη, στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε στην Κυπριακή εφημερίδα ο Φιλελεύθερος.

Η Ναταλία Γερμανού επίσης μίλησε και για την πρώτη της ερωτική εμπειρία «Την πρώτη μου ερωτική εμπειρία την είχα στα 17 μου, το καλοκαίρι που τελείωσα τη Β' λυκείου. Ένιωσα, λοιπόν, ότι αυτό που μου προκαλούσε έλξη, ήταν το αντρικό φύλο. Στην Γ' λυκείου, είχα φίλη και συμμαθήτρια μία κοπέλα η οποία ήξερα ότι η προτίμησή της ήταν τα κορίτσια. Προσπαθούσα, δεν σου κρύβω, από περιέργεια, να δω αν μπορώ να νιώσω έλξη για τα κορίτσια, όπως ένιωθε και εκείνη, αλλά δεν μου βγήκε. Δεν προέκυπτε. Η προτίμησή μου ήταν καθαρά τα αγόρια».

Επίσης δεν δίστασε να σχολιάσει για ποιόν χωρισμό της έχει μετανοιώσει «Έχω μετανοιώσει πολύ μόνο για ένα χωρισμό μου, αλλά το θέμα είναι να κοιτάζεις μπροστά και να παίρνεις τα μαθήματα από τη ζωή. Απλά σκέφτομαι ότι αν το σύμπαν φανεί γενναιόδωρο μαζί μου, θα μου ξαναστείλει έναν εξίσου σπουδαίο και σημαντικό άνθρωπο στη ζωή μου. Έ, αυτή τη φορά, ελπίζω να φανώ αρκετά έξυπνη και να μην τον χάσω κι αυτόν».

Για το τέλος αξίζει να επισημάνουμε την ατάκα «Εγώ στη ζωή προτιμώ τις τύψεις από τα απωθημένα», που μοιάζει να συμπυκνώνει όλη την φιλοσοφία ζωής της γνωστής τραγουδίστριας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...