Τρίτη 14 Μαΐου 2013

«Ολοι στη φυλακή για το φόνο της Φαίης μου, ακόμη και η άλλη κόρη μου αν φταίει» λέει ο τραγικός πατέρας των κοριτσιών


Να αποδοθεί δικαιοσύνη και να πληρώσουν όλοι όσοι έχουν εμπλακεί στη δολοφονία της 23χρονης Φαίης από τη Νέα Μάκρη, ζητά ο πατέρας της τονίζοντας ότι δεν θέλει να καλύψει κανέναν, χωρίς καμία εξαίρεση, ούτε και την 32χρονη κόρη του, αν, τελικά αυτή εμπλέκεται με κάποιο τρόπο στην υπόθεση.

ΜΙλώντας στην εκπομπή «Μίλα» του Star, ο τραγικός πατέρας απαντώντας στον γονιό του 25χρονου που κατηγορείται για το φόνο της κόρης του ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πιστεύω ότι ο πατέρας του φονιά νιώθει ενοχές για όλα αυτά που λέει ακόμα και για τον τρόπο που ανάθρεψε το παιδί του. Σε καμία περίπτωση δεν τον πιστεύω και προσπαθεί να απενεχοποιήσει το παιδί του και τον ίδιο του τον εαυτό».

«Δεν θέλω να καλύψω κανέναν που έχει εμπλακεί στη δολοφονία της Φαίης, ακόμα και αν εμπλέκεται και η άλλη μου η κόρη» πρόσθεσε ο τραγικός πατέρας.

Υπενθυμίζεται ότι ο πατέρας του 25χρονου που κατηγορείται για το φόνο της Φαίης σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα είχε αναρωτηθεί: «Να πάω στον Κορυδαλλό να δώσω στήριγμα στο παιδί μου ή να πάω στους γονείς της Φαίης και να τους πω να με βάλουν στο απόσπασμα και να πατήσουν την σκανδάλη για να πάρω πάνω μου όλη την ντροπή των παλιών μαυροπουκαμισάδων της Κρήτης;».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...