Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

«Ξεχνιέσαι εσύ;» είπε ο Σαμαράς στον Τάκη με τα τατουάζ

Αίσθηση προκάλεσε πριν από μερικές μέρες η απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να κάνει στάση για να δει τον Τάκη με τα τατουάζ, ιδιοκτήτη καφετέριας στην Κόρινθο, κατά την διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας. Τι όμως ειπώθηκε μεταξύ τους;

«Είδα πρώτα τους αστυνομικούς να περικυκλώνουν το μαγαζί μου και μετά αντιλήφθηκα την παρουσία του Αντώνη Σαμαρά. Είχε πολύ κόσμο στο μαγαζί. Ρωτάει τους θαμώνες που είναι το παιδί με τα τατουάζ. Μόλις με είδε μου λέει 'Τάκη τι κάνεις; Πως πάει το μαγαζί;'. Τον ρώτησα αν όντως με θυμόταν. Μου έκανε εντύπωση. ´Ξεχνιέσαι εσύ;' μου λέει. Θυμόταν ακριβώς τη θέση του καφέ και το όνομά μου».

Αυτό δήλωσε στο Πρώτο Θέμα ο Τάκης Παππάς, πρώην παίκτης του Ατρόμητου και του Βυζάντα Μεγάρων, νυν ιδιοκτήτης καφετέριας στην Κόρινθο, γνωστός στην περιοχή -για εμφανείς λόγους- ως ο Τάκης με τα τατουάζ και χωρίς καμία σχέση με την ΝΔ.

Η γνωριμία των δυο αντρών έγινε πριν από 3 χρόνια, όταν ο Σαμαράς έκανε την πρώτη του περιοδεία μετά την εκλογή του ως πρόεδρος του κόμματος. Τότε ήταν που μπήκε στην καφετέρια για να μάθει τι συμβολίζουν τα τατού του Τάκη. Ο οποίος και θυμάται τη συνάντηση ως εξής «Ο κ. Σαμαράς είναι ακομπλεξάριστος, χύμα και πολύ απλός άνθρωπος. Του είπα ότι το καθένα συμβολίζει μια διαφορετική στιγμή της ζωής μου. Εκείνος με παρακολουθούσε με προσοχή. Έπειτα, του λέω , εγώ ξέρω τι θέλω να ζωγραφίσω στο σώμα μου, εσείς ξέρετε τι πάτε να κάνετε; 'Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο. Να δούμε τι μπορούμε να σώσουμε'».

Αυτή την φορά η συζήτησή τους κινήθηκε γύρω από την οικονομία και τις εκλογές «Του είπα ότι κάποτε μου έμεναν χρήματα ενώ τώρα τα δίνω όλα για να καλύψω τις υποχρεώσεις του μαγαζιού», δήλωσε ο Τάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...