Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

«Παράπονο» Βίκυς Σταμάτη: Η κα Παπαντωνίου γιατί κυκλοφορεί ελεύθερη;

«Έχω να προαυλιστώ 8 μήνες. Οκτώ ολόκληρους μήνες έχω να βγω στο προαύλιο, έχω χάσει τα μισά μου μαλλιά και είμαι σε άθλια κατάσταση. Εύχομαι καμία μάνα να μη βρεθεί στη θέση μου».

Με αυτά τα λόγια, που η ίδια αποκαλεί καταγγελία, η Βίκυ Σταμάτη περιγράφει την κατάσταση της μετά από πολλούς μήνες πίσω από τα κάγκελα των Γυναικείων Φυλακών Κορυδαλλού.

«Η περίπτωση μου είναι η μοναδική στα δικαστικά χρονικά. Υπάρχει ένα εξάχρονο αγοράκι που αυτή τη στιγμή πηγαίνει στο σχολείο και στερήθηκε βίαια και τους δύο γονείς του» τονίζει η ίδια, επισημαίνοντας ότι είχε μήνες ολόκληρους να δει το παιδί της: «Τώρα το βλέπω. Είχα όμως μήνες ολόκληρους να το δω εξαιτίας του κλονισμού που είχα υποστεί. Δεν ξέρω τι σας μεταφέρουν, πάντως να ξέρετε ότι δεν σας μεταφέρουν την αλήθεια».

Μιλώντας απαξιωτικά για την κόρη του κ. Τσοχατζόπουλου, Αρετή, την οποία αποκαλεί μόνο «η άλλη», η σύζυγος του πρώην υπουργού εκφράζει ένα παράπονο που δεν είναι άλλο από το γιατί… κυκλοφορεί «ελεύθερη και ωραία» η σύζυγος του Γιάννου Παπαντωνίου! «Κορυφαίου υπουργού σύζυγος υπήρξε και η κυρία Παπαντωνίου. Που είναι; Την είχατε πρωτοσέλδιο και την είχατε φιλοξενήσει τρεις φορές. Που είναι; Που είναι;» αναρωτιέται εμφανώς εκνευρισμένη.

Η κα Σταμάτη καταλήγει τονίζοντας ότι υπάρχουν και άλλοι συγκατηγορούμενοι στην υπόθεση και ζητώντας να βγουν «όλα στο φως»… ​​​

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...