Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Κατερίνα Καραβάτου: 'Eίχα σοκαριστεί. Φοβόμουν για το παιδί μου'

Το όνομα που θα δώσει στην κορούλα της, αποκάλυψε για πρώτη φορά η Κατερίνα Καραβάτου.

Η παρουσιάστρια, που όλο αυτό το διάστημα το κρατούσε ως επτασφράγιστο μυστικό, αποκάλυψε πως θα την βαφτίσουν «Αέλια».

Από πού βγαίνει τώρα αυτό; όπως μας είπε, «είναι αρχαίο ελληνικό, βγαίνει από τον αέλιο που είναι ο ήλιος στην ομηρική γλώσσα, το πνευματικό φως. Είναι η πηγή του φωτός!»

Στη συνέχεια, μίλησε για ακόμα μια φορά για την πολύ δύσκολη περίοδο που πέρασε, όταν έμαθε πως «κόβεται» η εκπομπή της, μόλις μια εβδομάδα πριν γεννήσει:

«Εκείνη η περίοδος ήταν περίεργη. Προσπάθησα να προφυλάξω το μωρό κι εμένα. Οπότε όταν έγινε ο,τι έγινε, έκλεισα τα τηλέφωνα, και ήθελα να είμαι αποκλειστικά αφιερωμένη σ΄αυτό που επρόκειτο να συμβεί και ήταν η μεγαλύτερη χαρά της ζωής μας».

Πρόσθεσε μάλιστα, πως «τότε, αυτό που είχε συμβεί είναι ότι είχα σοκαριστεί. Και φοβόμουν για το παιδί μου. Περνώντας οι μήνες, νομίζω ότι θα είναι άλλη μια ιστορία σαν αυτές που διηγούμαι, που μου έχουν συμβεί στο παρελθόν. Με άλλες μειδιώ, με άλλες χαμογελώ, και με άλλες γελώ δυνατά!»

Όσο για το τι μέλλει γενέσθαι με τα επαγγελματικά της;
Λέει πως
«τα πράγματα είναι ακόμα ρευστά. Σε δύσκολους καιρούς αυτούς, με έχουν τιμήσει άνθρωποι και με ιδέες και με συζητήσεις και με προτάσεις, αλλά το να πω ότι θα κάνω κάτι το οποίο δεν ξέρω αν θα γίνει ακόμα, δεν υπάρχει λόγος να μπω σε αυτή τη διαδικασία. Πάντως όλα είναι σε μια κίνηση, πράγμα που βρίσκω πολύ αισιόδοξο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...