Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΡΟΥΒΑΣ: «Ο χρόνος μου με τα παιδιά είναι από τα καλύτερα πράγματα στο πρόγραμμά μου»

Με αφορμή την επίσημη έναρξη δράσης του φετινού του προγράμματος, «ArGOODaki 2012», ο πρεσβευτής του θεσμού, Σάκης Ρουβάς, παιδιά από τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και Οι Φίλοι του Παιδιού, που αποτελούν μέλη της ένωσης «Μαζί για το Παιδί», «Το Χαμό­γελο του Παιδιού» και το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας γιόρτασαν, ευχαριστώντας όλους αυτούς που βοηθούν και συμμετέχουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών. Ο Σάκης Ρουβάς έπαιξε, ζωγράφισε και φωτογραφήθηκε με τα παιδιά των 4 ιδρυμάτων, ενώ δήλωσε πως θα συνεχίσει να τα στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις και απάντησε χαμογελώντας στις ερωτήσεις μας...

Η σχέση σου με τα παιδιά είναι πολύ στενή. Τα αγαπάς και σε λατρεύουν. Είχες ανέκαθεν αδυναμία στα παιδιά;
Τα παιδιά με συγκινούν και με αφοπλίζουν με την απλότητα και την ευθύτητά τους. Στην αρχή ήθελα να είμαι κοντά τους, να τα βοηθάω όπου και όσο μπορώ - ήταν κάτι που μου έβγαινε αυθόρμητα. Πολύ αργότερα συνειδητοποίησα ότι όντως είχα πάντα αδυναμία στα παιδιά. Από τότε σχεδόν που ήμουν παιδί ο ίδιος νοιαζόμουν για τους πιο μικρούς...

Αυτή η ευαισθησία έχει κάποια σχέση με τα δικά σου παιδικά χρόνια;
Τα παιδικά μου χρόνια ήταν δύσκολα. Οι γονείς μου χώρισαν, ύστερα από πολλά προβλήματα, όταν ήμουν 12 χρονών. Είναι τόσο εύκολο να πληγωθεί ένα παιδί. Δυστυχώς μπορεί να κάνου­με λάθη που θα έχουν αντίκτυπο στα παιδιά.

Να υποθέσουμε ότι είσαι ακόμα πιο ευαισθητοποιημένος με τα δικά σου παιδιά, σκεπτόμενος ότι ίσως τα πληγώσεις με κάποιο λάθος σου;
Φυσικά και είμαι, ευάλωτος, θα έλεγα. Θέλω σα γονιός να κάνω το καλύτερο για τα παιδιά μου, κυρίως να τα βοηθήσω να διαμορφώσουν σωστές προσωπικότητες και να βρουν το δρόμο τους και ταυτόχρονα να μη θεωρούν αυτά που έχουν δεδομένα, γιατί άλλα παιδιά παλεύουν για το ελάχιστο.

Η φετινή σκέψη σου, που υλοποιείται με τη βοήθεια της Goody's, να σιτίζονται κάθε μέρα για ένα χρόνο 1.000 παιδιά είναι από τις καλύτερες που ακούσαμε φέτος.
Προσπαθούμε να αποδεί­ξουμε έμπρακτα ότι, ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες πραγματικά συνθήκες που περνά η χώρα μας, πάντα υπάρχει περιθώριο για όποιον θέλει να βοηθήσει πραγματικά και ουσιαστικά. Εμείς το κάναμε πράξη κι ελπίζουμε να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, για ακόμα περισσότερα παιδιά...

Οι άνθρωποι που γνωρίζουν πώς κινείσαι λένε ότι είναι απίστευτο το πόσες ώρες αφιερώνεις στα παιδιά και ότι αυτό που βλέπουμε μέσα από τις εκδηλώσεις είναι το ελάχιστο.
Θεωρώ ότι μπορώ να κάνω ακόμα περισσότερα. Ο χρόνος μου με τα παιδιά είναι από τα καλύτερα πράγματα στο πρόγραμμά μου. Πολλές φορές έχω την εντύπωση ότι παίρνω από τους μικρούς μου φίλους πολύ περισ­σότερα από όσα τους δίνω εγώ. Μια αγκαλιά, ένα παι­δικό χαμόγελο είναι θετική ενέργεια και πολύτιμο δώρο.

Τι θα ευχόσουν για αυτή τη δύσκολη χρονιά;

Να γίνουν τα πράγματα λίγο καλύτερα για όλους. Να μη μας σκληρύνουν τα όσα περνάμε και να έχουμε πάντα περίσσευμα αγάπης γι’ αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη και κυρίως για τα παιδιά...
Συνέντευξη στη Χριστίνα Διαμαντοπούλου/ metrogreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...