Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Νέα αίτηση αποφυλάκισης από την Βίκυ Σταμάτη:«Θέλω να επανέλθω στον ρόλο της μάνας και μόνο!»-

Αίτηση αποφυλάκισης έκανε η Βίκυ Σταμάτη στο Συμβούλιο Εφετών.

Επικαλέστηκε τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει αλλά και ψυχοσωματικά προβλήματα που εμφανίζει ο 6χρονος γιος της, λόγω του αποχωρισμού του από τους γονείς του.

Τόνισε το γεγονός ότι αντιμετωπίζει διαγνωσμένο πρόβλημα υγείας και θα πρέπει να κάνει εξετάσεις μετά από τις βεβαιώσεις ιατρών των Νοσοκομείων Γ. Γεννηματάς και Άγιος Σάββας και μάλιστα μπορεί να χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργικές επεμβάσεις!

Για τον 6χρονο γιο της είπε:

«Ο ξαφνικός αποχωρισμός από τον υιό μου, 13 μήνες τώρα, έχει συντρίψει ψυχολογικά και σωματικά και τους δυο. Η μόνη επί 13 μήνες τώρα επαφή μου με το εξάχρονο παιδί μου περιορίζεται σε μία συνάντηση, μιας ώρας, κάθε Κυριακή πρωί στον κήπο των αντρικών φυλακών. Εδώ και 13 μήνες βιώνουμε δύο παράλληλες τραγικές πραγματικότητες. Εγώ μόνη, έγκλειστη, ανήμπορη, συντετριμμένη σωματικά και ψυχικά και το παιδί μου επίσης μόνο του, ανήμπορο να διαχειριστεί την σκληρή καθημερινότητα, η οποία δεν περιλαμβάνει αυτό που είναι φυσιολογικό και αυτονόητο για κάθε παιδί, πόσο μάλλον της ηλικίας του, δηλαδή την παρουσία των γονέων του και ιδίως της μητέρας του. Το παιδί ζει μόνο του, χωρίς του γονείς του, στο χωριό με τους ηλικιωμένους γονείς μου, στο επίκεντρο μιας σκληρής και κακής πραγματικότητας, για την οποία το ίδιο δεν έφερε την παραμικρή ευθύνη. Κι ενώ αρχικά πίστευα ότι το παιδί μου ζούσε σε μια εικονική πραγματικότητα και ότι δεν είχε αντιληφθεί τον λόγο της βίαιης απομάκρυνσής του από τους γονείς του και ποιος είναι στην πραγματικότητα ο τόπος, όπου πλέον κάθε Κυριακή πρωί μας συναντά, αφού του λέγαμε ότι τάχα είναι νοσοκομείο, πλέον με τις ερωτήσεις του και τις απορίες που διατυπώνει συνειδητοποιώ ότι αντιλαμβάνεται πως μας επισκέπτεται στη φυλακή».

Στην επιστολή της καταλήγει με έκκληση προς τους Εφέτες:

«Σας εκλιπαρώ να σκύψετε με τη δέουσα ευαισθησία και τον δέοντα ανθρωπισμό στην έκκλησή μου να μου δώσετε την δυνατότητα, που ούτως ή άλλως είναι επιτρεπτή στο πλαίσιο του νόμου, να επανέλθω στο ρόλο της μάνας και μόνον σε αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...