Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ Άγρια κόντρα Ραχήλ Μακρή - Πιπιλή στον «αέρα»

Άγρια κόντρα ξέσπασε στην πρωινή εκπομπή του Mega ανάμεσα στην βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή και την βουλευτή της ΝΔ, Φωτεινή Πιπιλή  αναφορικά με τις δηλώσεις του Ηλία Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής περί άρνησης του Ολοκαυτώματος.

H βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων ανέφερε στο πάνελ ότι έπρεπε να ασκηθεί η ίδια κριτική και στην Μαρία Ρεπούση για τα όσα έχει δηλώσει για τη γενοκτονία των Ποντίων.

Εκεί επενέβη η κ. Πιπιλή για να πει πως είναι αδιανόητο να εξομοιώνονται «οι φασίστες με μια επιστημονική άποψη»... και κάπου εκεί ο άγριος καυγάς ξεκίνησε!

«Είστε ιστορικός ή έχετε λαμπρή καριέρα;», ρωτά η Φωτεινή Πιπιλή, με την κ. Μακρή να απαντά: «Γιατί είστε εσείς;», και συνέχισε, «Ίσως και εγώ όταν φθάσω στην ηλικία σας να έχω λαμπρή καριέρα».

Οι τόνοι όλο και ανέβαιναν, όσο προχωρούσε η συζήτηση με την κ. Πιπιλή να αμφισβητεί τον τρόπο με τον οποίο η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων μπήκε στο Δημόσιο, κάτι που έκανε έξαλλη την ίδια.

Η κ. Ραχήλ Μακρή αποκάλεσε την κ. Πιπιλή αγράμματη.

«Ήταν μαζί μας και η βουλευτής Ραχήλ Μακρή αλλά αποχώρησε στο διάλειμμα, διαμαρτυρόμενη εντόνως και για το διάλογο που είχε με την κ. Πιπιλή…», είπε ο δημοσιογράφος Γιώργος Οικονομέας μετά το τέλος του διαλείμματος της εκπομπής, από το πάνελ της οποίας απουσίαζε η κ. Μακρή.

Διαβάστε πιο κάτω τον έντονο διάλογο:

Πιπιλή: Είστε ιστορικός ή έχετε λαμπρή καριέρα;

Μακρή: Γιατί είστε εσείς;

Π: Όχι, αλλά έχω λαμπρή καριέρα.

Μ: Ίσως και εγώ όταν φθάσω στην ηλικία σας να έχω λαμπρή καριέρα.

Π: Για να δούμε το βιογραφικό σας κυρία Μακρή.

Μ: Να το δούμε, τι εννοείτε;

Π: Το έχουμε δει. Πολύ ξερόλα είστε!

Μ: Εσείς είστε ρατσίστρια εναντίον των ίδιων των βουλευτών!

Π: Πείτε μας, πως μπήκατε στο Δημόσιο;

Μ: Για πείτε μου εσείς που ξέρετε.

Π: Όχι με αξιοκρατία πάντως…

Μ (απευθυνόμενη στους δημοσιογράφους): Να την σταματήσετε γιατί μου επιτίθεται προσωπικά.

Η κυρία Πιπιλή σηκώνει το χέρι και φωνάζει: «Μιλάω»!

Μακρή: Θα μου αφαιρέσετε το λόγο μετά τις προσβολές;

Πιπιλή: Έχετε κάνει εσείς πολύ μεγαλύτερες προσβολές στην Ιστορία.

Μ: Ελάτε στα δικαστήρια να αποδείξετε πως έχω μπει στο Δημόσιο.

Π: Να μου κάνετε αγωγή.

Μ: Φυσικά και θα σας κάνω. Είστε ψεύτρα.

Π: Αρκετά μας έχει πει. Και στη Βουλή, μας λέει δοσίλογους.

Μ: Φυσικά και είστε.

Π: Σημειώστε τα. Μην τα ξεχάστε. Α, με «όμικρον» γράφετε και όχι με «ωμέγα».

Μ: Και με «όμικρον» και με «ωμέγα». Συμπεριλαμβάνεστε στους αγράμματους βουλευτές

Π: Εμείς κα Μακρή, δεν είμαστε αστυνομικοί για να μας ξεφτιλίζετε και να μας ειρωνεύεστε επειδή πήγαμε να σας ελέγξουμε την τσάντα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...