Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Ποιος παρουσιαστής μετράει τα ευρώ;


Είναι ένας πάρα πολύ γνωστός παρουσιαστής.

Είτε βρίσκεται στην τηλεόραση, είτε όχι απασχολεί τα φώτα της δημοσιότητας. Ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του, αποκάλυψε ότι μετράει τα ευρώ. 

«Τα μετράω και όχι γιατί είμαι τσιγκούνης, αλλά γιατί κάνω κουμάντο», δήλωσε στο περιοδικό people ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

«Δεν έχω βγάλει τόσα χρήματα για να πω «σταματάω» ή να πω «θα κάνω ότι θέλω εγώ και θα εμφανίζομαι μια φορά στα πέντε χρόνια στην τηλεόραση. Έχω τοποθετήσει τα χρήματά μου σε δυο τρία πραγματάκια για να μπορώ να νιώθω μια ασφάλεια, αλλά όχι του είδους «δεν χρειάζεται να δουλεύω μέχρι τη σύνταξή μου». Μπορώ για ένα δυο χρόνια να ζήσω αξιοπρεπώς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...