Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Ο όρκος εκδίκησης της φόνισσας της Ευελπίδων πάνω στον τάφο του γιου της

Η είδηση σοκάρει… Η 37χρονη που χθες το πρωί έβαψε τα δικαστήρια της Ευελπίδων με το αίμα των κατηγορούμενων για τον φόνο του γιου της, είχε προαναγγήλει πριν από έναν χρόνο το φονικό σε επιτύμβια πλάκα…

Το μήνυμα εκδίκησης που έγραψε η μάνα και σημερινή δολοφόνος, πάνω στον τάφο του γιού της προκαλεί ανατριχίλα:

«Βαγγέλη παιδάκι μου παλικαρά μου,
Για όλους έβαζες τα στήθη σου μπροστά  για φίλους συγγενείς ξαδέρφια και μπαρμπάδες! Ενώ ξέρανε γα σένανε για μία ώρα ότι είσαι πεθαμένος και ότι σε σκότωσαν δεν βρέθηκε κανείς το αίμα σου πίσω να πάρει.
Κι όταν εγώ κατάλαβα ότι είσαι πεθαμένος και έτρεξα το αίμα σου πάρω ήρθαν οι θείοι σου και μου πήραν τα όπλα και δεν με άφησαν!
Με την υπόσχεση ότι αφού μας έφαγαν έναν εμείς θα φάμε δέκα!

Αγόρι μου ορκίζομαι το αίμα σου πίσω να πάρω!
Και αν δεν προλάβω, αφήνω κατάρα στον αδερφό σου και στα παιδιά του το αίμα σου πίσω να πάρουν!

Πολεμιστή
Μαχητή
Μονομάχε»

Η μάνα τελικά τήρησε τον όρκο και με ένα πυροβόλο όπλο σκότωσε έναν μέσα στα δικαστήρια και τραυμάτισε έναν άλλον.


Πηγή: fylarhos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...