Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Τζένη Μπαλατσινού: «Ο άντρας μου ήταν πολύ κομπλαρισμένος»

Δύο μέρες πριν τον μεγάλο τελικό του «Dancing on Ice», η Τζένη Μπαλατσινού μίλησε στην κάμερα του «Made in Star» για την εμπειρία της στο ρόλο της παρουσιάστριας του λαμπερού show.

«Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που κάνω. Είμαι πολύ στεναχωρημένη που τελειώνει την Κυριακή» ανέφερε αρχικά, ενώ σχετικά με το επιπλέον άγχος που θα μπορούσε να της δημιουργεί η παρουσία του Πέτρου Κωστόπουλου στην κριτική επιτροπή, απάντησε: «Όχι, κανένα άγχος. Μάλιστα, στις αρχές με βοήθησε πάρα πολύ το γεγονός πως ήξερα ότι με τον Πέτρο μπορώ να έχω λίγο περισσότερη άνεση, να παίξω μαζί του και να του κάνω λίγο περισσότερη πλάκα».

Είναι όμως αυστηρός μαζί της όταν, μετά το τέλος του show, οι δυο τους επιστρέφουν σπίτι και συζητούν για αυτό; «Λέμε τη γνώμη μας. Όμως σκληρή κριτική δεν υπάρχει, ούτε “ευλογούμε τα γένια μας”. Η πιο σκληρή με τον εαυτό μου είμαι εγώ. Όταν βλέπω το βίντεο, περισσότερο βλέπω λάθη παρά σωστά πράγματα» είπε, ενώ για τον Πέτρο Κωστόπουλο ως κριτή στο παιχνίδι σχολίασε: «Είναι και δίκαιος και γλυκός, και έχει και ένα πολύ ιδιαίτερο χιούμορ που πολλές φορές κάποιοι το παρεξηγούν. Έχει το χιούμορ της παρέας, που ίσως, τηλεοπτικά, κάποιες φορές να μην “περνάει”. Το έχει και στην εκπομπή του αυτό και έχει πετύχει να κάνει τον καλεσμένο του να αισθάνεται άνετα, σαν να τον έχει καλέσει στο σαλόνι του. Έτσι μπορεί να ανοιχτεί. Γι’ αυτό και αρκετοί άνθρωποι που πέρασαν από την εκπομπή, έχουν πει πράγματα που δεν έχουν πει σε άλλες εκπομπές».

Τέλος, δεν δίστασε να σχολιάσει το χιουμοριστικό σχόλιο που έκανε ο σύζυγός της αμέσως μετά την εντυπωσιακή χορογραφία της στο τελευταίο live (έδωσε συγχαρητήρια στον παρτενέρ της που έκανε «ένα αγγούρι να πετάξει»): «Εγώ πιστεύω ότι ο Πέτρος ήταν πολύ κομπλαρισμένος. Τον σήκωσε η Έλενα (σ.σ.: η Έλενα Παπαρίζου τον προέτρεψε να σηκωθεί και να δώσει στην Τζένη Μπαλατσινού ένα φιλί). Αυτό που είπε ήταν χιούμορ, κάτι σαν “inside joke”. Από μόνη μου, βλέποντας το βίντεο, είπα “είμαι λίγο σαν αγγουράκι”. Εγώ θεωρώ ότι ο άντρας μου ήταν πολύ περήφανος και πολύ συγκινημένος. (…)  Δεν είχε έρθει στις πρόβες να με δει, αλλά νομίζω πως τον εντυπωσίασα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...