Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Γ. Τσιμιτσέλης: «Δεν μου έχουν ζητήσει σεξ για να πάρω ρόλο»

Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη του ο γνωστός ηθοποιός Γιάννης Τσιμιτσέλης εξομολογείται ότι στην καριέρα του ουδέποτε του ζητήθηκε να κάνει σεξ, ως αντάλλαγμα για να πάρει κάποιο ρόλο.

«Στην δική μου περίπτωση κανείς δεν μου έχει πει έλα να κάνουμε σεξ για να πάρω ένα ρόλο», δήλωσε χαρακτηριστικά στο περιοδικό «ΕΓΩ». Λίγο πιο κάτω ο νεαρός jen premier αναφέρει: «Έχω ακούσει για συναδέλφους αρκετά πράγματα, αλλά δεν έχω δει τίποτα».

Στην ερώτηση αν ανήκει σε συγκεκριμένη ομάδα-παρέα ηθοποιών, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης , υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κάποια κλίκα. Απλά θεωρεί ότι το να συνεργάζεσαι με τα ίδια άτομα και μάλιστα επιτυχημένα, είναι μεγάλη τιμή και χαρά. Και συμπληρώνει:

«Επίσης, είναι μια ανταπόδοση της τιμής που σου έκαναν. Δεν σε παίρνει κανένας σε μια δουλειά για την ψυχή της μάνας σου. Για να σε πάρει, σημαίνει ότι του βγάζεις το επιθυμητό αποτέλεσμα». Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο ηθοποιός παραδέχεται ότι έχει κλάψει για γυναίκα, ενώ για το θέμα γάμος και παιδί απαντά με διπλωματία… «Αν είναι να’ρθουν θε να ρθούν, αλλιώς θα προσπεράσουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...