Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Γαβαλάς:Δεν έχω δεκάρα τσακιστή


Σπάει τη σιωπή του ο Λάκης Γαβαλάς μέσα από τη φυλακή και δηλώνει: "Είμαι ήδη ένας φτωχός άνθρωπος. Δεν έχω δεκάρα τσακιστή και πουθενά".
Ερωτηθείς τι θα άλλαζε εάν ξαναέκανε την διαδρομή απαντά : "Tα στελέχη που εμπιστεύτηκα και με κατάκλεψαν. Τους παχυλούς μισθούς που έδινα σε όποιον δούλευε για εμένα".
"Εγώ φταίω για την πτώση της εταιρείας μου, γιατί δεν διέκρινα, δεν είδα την οικονομική κρίση να έρχεται και δεν κράτησα τίποτα για τον εαυτό μου», τονίζει ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, και ταυτόχρονα επιτίθεται σε όσους τον κρατούν μέσα στη φυλακή: 
"Mε θέλουν αποδιοπομπαίο τράγο ανάμεσα σε ληστές και εμπόρους ναρκωτικών", επισημαίνει και προσθέτει : "Έγινα έξαλλος κατά τη δεύτερη σύλληψη μου, γιατί κατάλαβα ότι με ήθελαν για να στρέψουν την κοινή γνώμη από τα οικονομικά προβλήματα και τις στρεβλώσεις της χώρας".

Πηγή:Έθνος της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...