Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Αλέξης Κούγιας: «Απείλησαν να με σκοτώσουν, εμένα και τα παιδιά μου»!


​O Αλέξης Κούγιας μίλησε αποκλειστικά στο Star για το περιστατικό του επεισοδίου με τον Αχιλλέα Μπέο.

«Με απείλησαν να με σκοτώσουν, εμένα και τα παιδιά μου»

«Εχθές έτρωγα στην Γλυφάδα, δεν ξέρω αν τους ειδοποίησε κάποιος ή αν βρισκόντουσαν εκεί και εγώ δεν τους είδα και ξαφνικά είδα μπροστά μου τον Μπέο με τον Παπαδόπουλο με παρέα εύσωμους τύπους! Ακολούθησαν την ίδια εκβιαστική τακτική, μου είπαν ότι θα με σκοτώσουν, εμένα και τα παιδιά μου. Με έβρισαν με χυδαίες εκφράσεις, με συκοφάντησαν λέγοντας ψευδή γεγονότα, χυδαία γεγονότα, που αφορούν την προσωπική μου οικογενειακή ζωή, μπροστά σε τουλάχιστον 50 ανθρώπους», είπε ο Α. Κούγιας.

Όταν ρωτήθηκε αν τον ακούμπησε ο Αχιλλέας Μπέος εκείνος είπε χαρακτηριστικά: «Ποτέ δεν με ακούμπησε, δεν είμαι της σωματικής διαπλάσεως του Μπέου, αυτοί οι άνθρωποι είτε με φάρμακα είτε γιατί ο θεός το έκανε, είναι σα βουνά.»

«Στον Βέρτη απείλησαν να με σκοτώσουν»

«Το καλοκαίρι ήμουν στον Βέρτη και ήρθε μπροστά μου ο Γιάννης Παπαδόπουλος, συνοδευόμενος από δυο-τρεις μπράβους ήρθαν πάνω από το τραπέζι μου και μου έβαλε πιστόλι στο κεφάλι δημοσίως!», ανέφερε ο ποινικολόγος για την επίθεση που έχει δεχτεί και στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...