Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Παπακωνσταντίνου: «Δεν έχω καμία σχέση με τη λίστα»


Συγγενικά πρόσωπα του Γιώργου Παπακωνσταντίνου, πρώην υπουργού Οικονομικών επί κυβερνήσεως Γιώργου Παπανδρέου, είναι τα πρόσωπα που περιλαμβάνονται στην αυθεντική λίστα Λαγκάρντ, τα οποία δεν περιέχονταν στην προηγούμενη λίστα. Πρόκειται για τις δύο κόρες του τέως υπουργού Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη Μιχάλη Παπακωνσταντίνου (και εξαδέλφες του Γιώργου Παπακωνσταντίνου), καθώς και για τους συζύγους τους. «Καμία απολύτως σχέση δεν είχα και δεν έχω με οποιονδήποτε λογαριασμό στη λίστα [...]. Καμία απολύτως παρέμβαση στα στοιχεία που εγώ ζήτησα και έλαβα από τις γαλλικές αρχές δεν έχω κάνει» αναφέρει, σε δήλωσή του, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, προσθέτοντας: «Δεν πρόκειται να γίνω εξιλαστήριο θύμα σε αυτήν την υπόθεση».

Τα επίμαχα πρόσωπα, τα οποία είχαν αφαιρεθεί από τη λίστα, φέρεται να διαθέτουν δύο λογαριασμούς οι οποίοι περιλαμβάνουν ο ένας 1.222.000 δολάρια, ενώ ο άλλος δεν εμφανίζει κίνηση ποσών καθώς είναι κλειστός.

Αυτό έδειξε η σύγκριση των δύο καταλόγων από την έρευνα που έκαναν οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρηγόρης Πεπόνης και Σπύρος Μουζακίτης. Παράλληλα, εμφανίζεται και τέταρτο πρόσωπο σε κίνηση λογαριασμού.


Αναλυτικά η δήλωση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου:

«Τις τελευταίες ώρες γίνεται μια άθλια διαδικασία διαρροών και περιγραφών ονομάτων γύρω από τη "λίστα Λαγκάρντ", σύμφωνα με την οποία "φωτογραφίζονται" άτομα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος και γίνονται εικασίες περί "αλλοίωσης".

Δηλώνω κατηγορηματικά τα εξής:

1. Καμμία απολύτως σχέση δεν είχα και δεν έχω με οποιονδήποτε λογαριασμό στη λίστα.

2. Καμμία απολύτως παρέμβαση στα στοιχεία που εγώ ζήτησα και έλαβα από τις Γαλλικές αρχές δεν έχω κάνει - παρέδωσα στους αρμόδιους τα πλήρη στοιχεία που μου παραδόθηκαν.

3. Εάν υπάρχουν λογαριασμοί στη λίστα που αφορούν σε πρόσωπα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος, είναι κάτι το οποίο δεν εγνώριζα μέχρι σήμερα.

4. Είναι αυτονόητο ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν πλήρως για να φανεί η αλήθεια.

Δεν πρόκειται να αποδεχθώ την κατασκευή ενοχής εκεί που δεν υπάρχει ούτε να γίνω εξιλαστήριο θύμα σε αυτήν την υπόθεση.

Αλλωστε με δική μου πρωτοβουλία φρόντισα να έρθουν τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα και τα παρέδωσα στον ΣΔΟΕ για να γίνει έλεγχος.

Ζητώ να έρθουν όλα τα στοιχεία στο φως - ονομαστικά και άμεσα - και να γίνει πλήρης διερεύνηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...