Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ριζάι: Η Σούλα με έπεισε να παραδοθώ


Μόλις λίγες ημέρες έχουν περάσει από την αποτυχημένη απόπειρα απόδρασης του Αλκέτ Ριζάι από τις φυλακές Μαλανδρίνου και ο βαρυποινίτης κακοποιός μιλάει για πρώτη φορά για το λόγο που προσπάθησε να δραπετεύσει, την 24ωρη ομηρία των σωφρονιστικών υπαλλήλων, αλλά και τη μητέρα του.

Με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Εθνος της Κυριακής», ο Ριζάι περιγράφει τις δραματικές στιγμές της ομηρίας στις φυλακές Μαλανδρίνου και ξεκαθαρίζει ότι δεν είχε σκοπό να πειράξει κανέναν αθώο.

Η συνέντευξη του Αλκέτ Ριζάι

«Είμαι άδικα τόσα χρόνια στη φυλακή. Δεν σκότωσα κανέναν, καταδικάστηκα την πρώτη φορά χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο. Από κει και μετά, όλα τα δικαστήρια που ακολούθησαν ήταν προκατειλημμένα εξαιτίας της πρώτης ποινής και αργότερα φυσικά από τις αποδράσεις μου».

«Η απόφαση να προσπαθήσω να αποδράσω ήταν απόφαση της στιγμής. Ερχεται στη φυλακή κάποιες ώρες που η ψυχή σου "πλαντάζει" που λέτε εδώ στην Ελλάδα. Το αποφάσισα, το σχεδίασα μέσα σε πέντε λεπτά. Παραλίγο να πετύχει, είχαμε περάσει 13 πόρτες και έμενε μία τελευταία. Είχαμε φτάσει έως έξω στα αυτοκίνητα».

«Πολλοί προσπάθησαν να με πείσουν να παραδοθώ. Υπάλληλοι της φυλακής, αστυνομικοί, φίλοι μου από άλλες φυλακές που με έπαιρναν τηλέφωνο. Η πίεση και οι εκκλήσεις του δικηγόρου μου Σάκη Κεχαγιόγλου και της γυναίκας μου της Σούλας αλλά και το γεγονός ότι για 24 ώρες σε όλους τους συγκρατούμενούς μου του Μαλανδρίνου, δηλαδή σε όλη τη φυλακή, δεν είχαν δώσει φαγητό. Έτσι αποφάσισα να δώσω ένα τέλος».

«Η Σούλα ήρθε έξω από τις φυλακές και έκανε ό,τι μπορούσε για να με αποτρέψει. Η Σούλα καταδικάστηκε άδικα, έχω πει κατ' επανάληψη ότι δεν είναι αυτή η Αλεξάντροβα της δεύτερης απόδρασης με το ελικόπτερο. Χαίρομαι γιατί έστω και αργά οι δικαστές δέχτηκαν την αίτηση αποφυλάκισής της και ελπίζω στο εφετείο να αθωωθεί».

«Από κάποιον φίλο μου στην Ελλάδα είχα ακούσει μια φράση "Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου σαν μάγκας γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι άντρας". Αυτή η φράση με εκφράζει. Δεν με ενδιαφέρει αν θα δυσκολέψει κι άλλο τη ζωή μου στη φυλακή».

«Είμαι στην απομόνωση και θα ακολουθήσει μεταγωγή μου σε άλλες φυλακές. Δύο φορές την ημέρα μου επιτρέπουν να κάνω για λίγη ώρα τηλεφωνήματα».

«Η μάνα μου ξέρει ότι είμαι αθώος και ότι όλες μου οι ενέργειες και η αντίδραση οφείλονται ακριβώς στο αίσθημα αδικίας που νιώθω εδώ και χρόνια. Εχω να τη δω τέσσερα χρόνια».

«Δεν επρόκειτο να πάθει κανείς τίποτα και το ήξεραν και οι ίδιοι. Σας θυμίζω πως και στις δύο προηγούμενες αποδράσεις μου και σε αυτή την απόπειρα δεν άνοιξε ούτε μύτη. Εγώ δεν πειράζω αθώους ανθρώπους».

«Το σώμα μου είναι φυλακισμένο αλλά το πνεύμα μου και η ψυχή μου είναι ελεύθερα να ονειρεύονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...